-->

Wednesday, May 2, 2012

"kaya nye la hai budak nih"

Ni lah ungkapan yg kluaq dari mulut maksu Sara (adik aku)...tengah bebudak nih dok main kat ruang belakang umah...sekali tok depa sound..."Cooo pi tengok apa benda dia buang hijau2 kot luaq tingkap tuh"...aku yg tengah dok sibuk kat dapuq tuh terus terpacul dalam hati...apa plak lah barang yg dibuang dek si kenet tuh....anak aku nih pantang lah ada apa kat tangan dia skang nih...sejak aku ajaq dia buang pampers...apa saja lah dia nak buang..

Macam kes kat belakang umah aku kat kampung tuh...Sara & Zikri suka lah dok lepak situh tengok ayam...pernah la sekali aku tabur nasi bagi ayam makan...n diorang tengok..kononnya dia baling tuh nak panggil ayam la kot...belajar dr mama...Tp korang tau apa yg dia balingkan tuh...ni haaa...

Iphone papa..
kelepek dok atas tanah...adoyaiii kaya sangat ke yang oiii...?

Nasib baik perasan kalau dak jenuh cari satu umah...nak plak hujan kan...kompom lah lingkup iphone papa tuh...sabor je lah anak aku nih...

pastu wat muka x bersalah...lasak dia kalah abg Zikri...ni kalau d biarkan kompom panjat sampai atas...


12 comments:

athlea said...

ayoyoyoy.............iphone tu....
rosak ke tak?kalo dah rosak,ape lgi suruh ain tukar galaxy note la....eehehhee...
sara..sara...nakal mcm mama die...

SumeSakan said...

iphone papa tahan lasak...kuang..kuang..kuang...yg bestnya balik sini pun iphone tinggal kat kmapung...Sara main campak merata cari x jumpa...sabor je lah...

aipp yg nakal cam mama dia tuh cover skit no...ekekekeke

mamavogue said...

uishh.. anak la anak.
budak2 mmg cepat je ngikut perangai kita esp umo camtu :)

SumeSakan said...

mamavogue : btol2 sebab tuh skang nak wat pape pk dulu...kang x pasal2 segala rahsia terbongkar...kekekekeke

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

tedia aih... mang kayoooo la lempaq2 gitu.. siMerah ni tecik lagi.. besaq nanti dah leh lempaq2 barang jugak.. tatau la.. hehe

SumeSakan said...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ : hahahaha sara je lah perasan kaya...PAMA dia kayap...ekekeke..

tunggulah si Merah besaq skit...tengok lah apa plak yg dia nak lempaq...ekekeke...nant leh story mory...ekekeke

Mrs Lurve said...

sara jeles, sbb papa xbeli dkt sara satu hehehehe...

SumeSakan said...

Mrs Lurve : sara dah ada 2 auntie yang...nak yg mahal aje...huh...yg mama beli pasar malam tu udah le...heheheh

athlea said...

hahaa...dh tu ttgl camne?beli baru la...ehehhee....
lps ni tak tau la sara lempaq ape...ahaha...jgn lps ni die lempaq laptop sudah...dasyat.....ekekekke

SumeSakan said...

athlea : hahahaha...x pe ain mmg jenis x berapa guna phone pun...pape call office je lah...kami kan sentiasa bersama je...so, phone cam x penting sangat...bg dia lah...ekekekek

IntaNBerliaN said...

hahhah sara2.. hihiii.. comel je panjat :-)

SumeSakan said...

IntanBerlian : comel le tuh...yg laki baik je dok kat awah tu haa...dia je manjat kalah abg sepupu dia...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...