-->

Thursday, May 31, 2012

Sara @ Klinik Presint 9 Putrajaya

Sebelum tuh sorry ye kawan2 post semalam x sempat reply ag...bz tahap gaban...semalam plak x brp sihat x dpt online gak...sorry ye... K rini bawak sara g klinik...tengah tunggu giliran..mcm besa presint 9 mmg lah sgt ramai orang...d sebabkan sara dah demam 3 hari diikuti ngan batuk lah selsema lah...pastu telinga lak nanah..doktor sarankan amik darah...sian sara..papepun doakn sara cepat sembuh ye uols...

gaya sara yg br lepas bersin dan nap lap sndr hidungnya...

ni lah muka budak comot nih...hehehe

tudia...lepas ccuk terus buang...rimas la konon..da la sambil doct amik darah x nanis pastu konon dok ngomel cam dok sembg ngan doct tuh...sara...sara...

9 comments:

athlea said...

alahai...siannye sara...wah..mama ni sejak pakai s2 ni....leh blogging gune s2 ke......hehe...

sara,auntie zila doakan sara cpt2 sembuh k...sayannggg sara....

Mrs Lurve said...

ala cian sara..aunty yang tau napa sara demam jeng..jeng...mama xsihat, sara xsihat..muahhh dr aunty yang..moga sara n mama cpt baik tau

Naz said...

get well soon

IntaNBerliaN said...

heheh bagusnya sara nih!! :-)

comel je... geram tengok :-)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is besa pi skali kinik ni masa qeja kat putrajaya dulu... teman kawan demam (^___^)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

syafakillah untuk qaisara ye (^___^)

Kakzakie said...

Aduii... kakak tak sampai hati nak tengok anak kena cucuk jarum SS. Dari anak pertama sampai anak ke3 setiap kali injection semua abang yg pegang. Kakak ngilu macam nak terkencing pun ada SS...

Moga sara cepat sembuh ye sayang...

p/s: SS cuba cara tradisi ini. Ambil daun pisang buat corong, masukkan nasi yg panas, selawat, hembuskan pelan-pelan kat telinga sara. Jgn lama-lama tau... buat dua-tiga kali.

Hidayah Bach said...

ye..doakan sara cepat sembuh.
aamiin.

SumeSakan said...

Thanks kalian atas doa semua...sara still demam ag...x dan nak reply one by one....thanks sekali ag ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...