-->

Friday, May 25, 2012

Sara Nak Apa?pilihlah...

Baru ni balik ke dr kerja...my hubby wak kitorang g jln2 alamanda...tetiba lalu kot toyRus...terus papa ajak masuk jln2 sambil usyar2 menan...jalan lah kitorang dlm tuh..mula2 aku dukung sara..lalu je kot bhgian mainan masak2 aku tanya lah si kenet tuh..

sara nak?

cam biasa dia diam je wat2 x tau...maksudnya x minat ahh tuh...pastu dia mintak nak turun nak jalan2 sndr..pastu papa bersuara...sara nak apa?terus la dia jalan2 melilau cam kat bawah ni...



sampai je satu sudut n terus tunjuk minat...yaa mama tau sara rindu ehh...dulu pernah beli...time kat kmpg ramai2 main lingkup habis...

cooo layan cr dia tunjuk minat...



start dah tunjuk bakat...



yang x tahannya ada ag tabiat nih...adoyai...



maleh layan terus suruh papa decide...

papa dah start pilih nak yg mn...yeahhh sara dpt mainan br...leh start lukis fish dan bird ye...hehehehe...harap anak mama happy ye...

6 comments:

Mrs Lurve said...

alahai..comel btl gmbr sara yg mula2 tue, siap letak tgn belakang ag, nmpk cerdik sungguh...rindu nk gomol sara

:: Mrs.Eady :: said...

pilih pilih :)

SumeSakan said...

Mrs lurve : tu konon tgh perah otak la mot nak p sudut mana...mamaq mata...hrhdhe

SumeSakan said...

:: Mrs.Eady :: pilih jgn sampai pokai...huhhhu

Kakzakie said...

Baguslah Sara dia tak suka mainan masak-masak ye. Anak kakak yg dah 8 tahun tu pun masih suka lagi tau...

Lepas ini siaplah dia lukis. Jgn guna pen tu lukis kat kaki mama ye sayang...

SumeSakan said...

Kakzaki : sebab tu beli jenis ni kak...klu pen biasa kompom dia lukis satu badan...yg x thnnya siap misai tuh...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...