-->

Sunday, May 20, 2012

Tau Tang Mana Nak Letak Tuh...bijak..bijak..

As usual si kenet aku nih suka la perosek dashboard keta...yg paling aku geram dia tengok satu benda..lepas dia dah kelebek kompom dia buang kat bawah...'MAK' ni sabor je anak oiiii....

Kebetulan aku nyer perfume kete dah abis...so, aku tukar lah dgn yg baru...nak tukar bau kononnya...so, x de lah pki refill segala...so, bekas yg lama aku simpan lah dlm dashboard mungkin nant nak guna wangian glade blk kan?

mcm biasa si sara ni pun punggah la dashboard...korang tgk sambil ngomel2 dia nak jugak pasangkan bekas kosong tuh...aku buang dia bubuh blk..last2 aku biaq je lah...tp yg bestnya huduh benau pasangnya...sabor je lah 'MAK' ni haaa ngadap suasana yg si kecek ni reka...huhuhu...nah korang layan lah pict ni ha...

coo teka mana satu hasil tgn sara...hahaha

pastu leh dia buat muka x dak apa2 macam nih...ohoooo mama mu geram kat kamu syg...hehehehe

12 comments:

hidayah said...

Kehkehkeh....geramnye....
Wahhhh....viral comei yg naughty....
'Mak' sabar Ye..

SumeSakan said...

Hidayah : hehe naughty sampai mama geramm...'MAK' sabar ag tuh..klu dak ada budak kena gigit...hehehehe

Rapunzeel Cikilolo said...

budak yang comel :)

Dieyna said...

budak sekarang belajar dari pemerhatiannya.. hehe pembelajaran berkesan... nak tolong rngnkan beban ibunya tu

IntaNBerliaN said...

hahhaha... sara ni comel sungguh.. sweet je gayanya.. hihi

SumeSakan said...

Rapunzeel Cikilolo : hehehe comel dan nakal...

SumeSakan said...

Dieyna : btol2 setuju sangat...hari nih lg satu kelakuan x jangka yg dia buat...adoyaiii...seb bek x buat depan orang..klu dak malu mama...hehehehe

SumeSakan said...

IntaNBerliaN : lebih kurang alisha je pe''el nih...mungkin aktif ja sara lebih ag...huhuhuhuhu

misz_eyza said...

ehehee dia terlebih kreatif tue..sabau jer la kak.

SumeSakan said...

misz_eyza : tu la tuh...cepat belajar diorang time nih...memang kena jaga tingkah laku kita sekali...hehehehe

izan mama mia said...

hehhe..dia pun dh pandai cakap belum?...kalau pandai tentu saambil dok mengemas tu..mulut dia dok membebel gak..

SumeSakan said...

izan mama mia : x pandai lagi...tau cakap bahasa dia lah...yg mama sndr x faham...time tuh pun dia ngomel bahasa dia lah tuh..adoyaiii...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...