-->

Sunday, May 27, 2012

Jom Mandi Sungai

Ni gaya si kenet nih dgn pelampung dia semalam..x sabar2 nak mandi





semangt tau uols...merata rumah dia usung...tertungging terbalik sume...yg plg x tahan smpi dlm kete pun nak duduk dalam pelampung...sabor je lah...t post gambar picnic kitorang ek...tungguuuuuu

6 comments:

IntaNBerliaN said...

hahha.. siap dlm kete pun dia blh duduk dlm plampung ek.. hihii

Mrs Lurve said...

cantiknya boyan sara..

SumeSakan said...

IntanBerlian : ahah ina..klu aini x mazi dia sndr g kat keusi blkg nak masuk dlm pelampung....x pasal2 mama kena amik sume sumbat letak depan...huhuhhhu

SumeSakan said...

Mrs Lurve : hahaha...boyan pun boyan lah...huhhh

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

hahai... xsabaq nak men ayaq dah (^___^)

SumeSakan said...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ : tau x pa...masuk ja ayaq mandi serupa tak mau naik dah...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...