-->

Saturday, May 12, 2012

Jom Ngemas Umah

Jom tengok gelagat budak rajin nih...mama ngemas umah pun dia sibuk...mama kemas katil pun dia sibuk...mama masuk dapur pun dia nak sibuk gak....klu yg kat dapur plg mama x tahan...sebab sbuk tolong mama bukak almari punggah pinggan mangkuk...pastu sepah tupperware sume atas lantai...tensyen 'mak'...ok ni pict cuba nak interprem time mama nak vacum umah...





Rajin kan?sapa nak cop wat mnantu....hehehe....

9 comments:

Kakzakie said...

Nak jadikan menantu tak ada pulak anak bujang hihi...

Memang rajin teramat sangat sampai luar-dalam pun dia buat sekali. Cutelah Qaisara nie:)

SumeSakan said...

Hehehe...x dpt la berbisan gituh...hehehr...mmg rajin kakzakie...sume sudut dia nak buat...merata dia bawak penyodok n penyapu tuh...yg x tahan dlm rumah pn dia nak bwak masuk...hehehe

EmpayarUtama said...

Rumah saya tak terkemaslah :(

Dieyna said...

hehe kecik3 dah ajar urus rumah .. besar nanti jangan tak kenal penyapu sudah.. hee jom join segmen'

SumeSakan said...

Empayarutama : x pe kemas slow2..ke nak import sara g sana...hehehe...

Dieyna: harap2 tuh sampai besar la cenggini...kli dak haru 'mak'....hehehehe...ok nnt saya terjah k..hehe

athlea said...

bab toncet tu tak leh blah...heheh...
ni confirm sara tak mandi lgi kan...rajin noo tolong mama kemas umah..umah auntie zila taknak tlg ke...?hehehe

SumeSakan said...

athlea : auntie zila...pagi2 x leh mandi sejuk...sara selsema...hehehehe...mama kata wat kerja dulu br mandi...hahahaha...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

alahai.... rajin... cumil2.. suke (^___^)

SumeSakan said...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ : x pe nanti si merah dah besar skit kita tengok gelagat dia pulak ek..mesti comel...heehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...