-->

Monday, May 14, 2012

Bila Mama Nak Study Anakpun Nak Study..ginilah Gayanya


habis kaki d contengnya..x ckup kertss yg d beri...


jenuh mama nak boh clorox..bleh ke?hahaha...gila kejam mama nih...klu wat gituh kompom tua sok mama lak dia rendam dlm clorox...so, kesimpulannya sila tunjukkan contoh yg baik ye...hehe

p/s : maaf ye kwn2 x sempat ag nak bls kunjungan..bz skit minggu nih..nnt dah ada klapangan laju2 ss terjah ye...syg uols..muacchhhh...hehe gatai noo...hehe

14 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

seni abstrak kaki ni... huhu!

SumeSakan said...

Rapunzeel Cikilolo : seni kalu nak kena taruk masuk dlm frmae lah nih...hehehehe

Kakzakie said...

Hahaha... pandai adik melukis ye
Nasib dia tak conteng kat muka:)

SumeSakan said...

Kakzakie : tu la tuh...yg bestnya siap je dia conteng dia panggil mama tunjuk...maaa...maaa...maaa..sambil tunjuk edkat kaki dia...hadoiii....

anitadiana said...

anak kak ita pun sama..abis dinding rumah dan kaki tangan dan muka di contengnya,...

SumeSakan said...

kak ita : memang bebudak cenggini kot ye tera nak besaq...hehehe..mama n papa nih kena lah banyak guide depa kan?

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

tedia... hehehhe
macam2 la... (^___^)

SumeSakan said...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ : tera nak besaq pn eeiyss...macam2 la gelagat depa...hehehehe

IntaNBerliaN said...

hihii.. sebijik mcm alisha gak..hehhe

SumeSakan said...

IntanBerlian : TU saya pernah cakap sebelum nih tuh...tengok alisha teringat kat Sara...Tengok Sara teringat kat alisha...rambut dah nak sama dah tuh...hehehehe

athlea said...

sara...ngape buat camtu sara?
ngape tak conteng jek dinding umah...leh mama cat baru...ahahhahah....

mood :saje nk gode mama cat umah wrna lain...ekekkee

SumeSakan said...

athlea : setakat ni sara x dak cacatkn dinding umah ag...lpas ni x tahulah...x de maknanya paa sara nak cat...seni kata dia...hehehe

Golden Rose said...

alahai....berseni je contengan die

SumeSakan said...

Golden Rose : hahaha semangat tau dia lepas conteng nih...maaa..maaa...pangil konon nak tunjuk...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...