-->

Wednesday, October 19, 2011

Makluman Ye : Pening OK Bukan Nyanyuk




Apa kena la dengan aku sekarang nih…korang ingat tak entry aku bulan lepas kot pasai yang aku nyanyuk pepagi buta g basuh aku nyer contact lense dengan ubat gigi…ingat kan tu lah peristiwa lawak nyanyuk yg bakal aku lalui…cehhhh hari ni entah apa lah punya turrr terjadi ag kat aku 2 peristiwa sekaligus…mungkinlah sebab sakit kepala aku kesan dari sakit gigi yang x ilang2 lagi nih kot….

Peristiwa Satu

Tengah rancak aku cerita kat membe ngepam susu aku pasai My little Qaisara yang pandai mengajuk skang nih…

Aku : Tau dak…Me'ah tuh jatuh tilam pagi tadi..sian dia kuat gila aku dengar dari tingkat bawah..apa ag qeyau selak la…terus aku naik atas amik dia turun bawah…teresak2 dia nangis…Pastu rumah aku nih ada la sekoq kucing nih selalu mai nak manja2..entah kucing sapa entah..so, dia dengaq bunyi bising2 tuh..dia pun mengiyau lah..tengah Me’ah tuh qeyau selak bleh plak dia berenti Qeyau dok ajuk kucing tu bunyi…Nyaowww (bunyi x berapa betoi sambil tahan sedu)..nak tergelak pun ada

Sekali membe aku mencelah…

Membe : Me'ah mana..?

Tetiba aku terkaku…korang nak tau bleh plak aku terkaku sebab terlupa nama anak aku…sambil2 tersangkut2 aku nak sebut…

Aku : Alamak nama anak sendiripun lupa nih…(sambil harap pertolongan mintak disebut)

Last2 membe aku sebut SARA….

Adoiiii apa kena dengan aku nih……srius terblank seketika tau dalam beriya2 dok cerita tuh….


Peristiwa 2

Seperti biasa setiap kali lunch time aku akan balik umah with my hubby….sebabkan sakit pala aku x ilang lagi cam biasa lepas my hubby da park keta dia akan serahkan kunci keta kat aku…slow2 lah aku naik lift ke aras tempat kerja aku…sampai je ke aras 5…kat sini, kena scan card untuk masuk dept…korang tau apa aku buat at that time….hadoiiii sangat x bleh di maafkan..bleh plak betul2 depan pintu tuh dengan slumbernya aku blih pi picit alarm keta punya kunci…teeettt…

Huishhhh ni Pintu masuk lah sambil tepuk dahi.....


Adoiiiii aku je ke cam nih..ke korang pun pernah jadi gini…risau lak aku…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...