-->

Wednesday, October 19, 2011

Kesian :- Dah Berbijik My little Zikri


Kesian anak sedara Mama A.K.A anak Mama nih….kecik2 dah kena campak ye….Mata yang besau dah jadi sepet dek bijik campak tuh naik kat kelopak mata….Hope anak Mama ni cepat baik…2 minggu lagi Sara nak balik kampong bleh main dengan Zikri…Kalau dak kena korantin ye sebab Mama dah x dak cuti kalau Sara jangkit…hehehehehe…Apa2pun nangis kuat2 kat Mak suruh bagi mandi dengan daun semambu sambil kata Zikri nak baik cepat nak g Zooo dengan Sara…hehehehehehe

Comel aja gayanya...Gaya pakai gaun hari tu ye..

Ala Ciannya Mata Dia

Sekali Pandang Macam Qaisara Dah...

Zikri With Maknya

Abis La Parut Satu Badan Ye..

2 comments:

Mrs Lurve said...

ala kesiannya ziqri? boleh amek air penawar jgk nie dkt mana2 ustaz yg boleh wat air tue..sian tgk dia. pandai lak tue posing

SumeSakan said...

tu lah x tau mak dia bawak ke tak?sian tengok baby kcik2 da kena gini..tp nak wat cam na redha je la kan?

Posing x lepas tuh yg I jeles tuh...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...