-->

Tuesday, October 4, 2011

Korbankan Suami Kerana Nasi Ayam Kegemaran



Suami : Sayang..rini nak makan kat mana?
Isteri  : Ikut U lah...I ok jer...
Suami : Nasi Ayam Gemas ker?
Isteri  : (Hmmmm sedap neh nasi ayam nih...favrt si isteri)..Bleh jgak...
Suami : Nak mkn ke nak bungkus...?
Isteri  : Apa kata kita mkn rini..selalu bungkus je...
Suami : Alaaaa~~~ awek nasi ayam tuh selalu usyar I...nant tengok ada U jatuh la saham I...
Isteri  : La ye ker..x dak hal lah dear...nant I bgtau la yang U ni abg I....I ok jer..X pun I tanya la dia...klu nak kawin ngan U syaratnya bleh bekalkan I nasi ayam setiap hari...I ok je...
Suami : Sampai hati (nada sedih)...nak masuk kosmo lah cam ni..SANGGUP KORBANKAN SUAMI DEMI NASI AYAM FEVRET dia...
Isteri  : Hahahaahahahahahaha

Ni je cerita dia..kisah ni jadi time kami nak lucnh tengah hari tadi..tajuk bukan main gempaq...hahahaahahha...rasa cam kelakar lak kenyataan hubby nih...so, moral of d story...jangan terlalu amik hati..kekadang benda kecil2 cam nih leh jadi point untuk bersenda gurau kan?ekekekeke

2 comments:

Mrs Lurve said...

hahahaha..btl2...i kalo dgn hubby selalu gini, kakakakaka xleh ingat

SumeSakan said...

x pa...nant tajamkan sikit ingtan ye....bestkan layankan aje..LAYANZZZZ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...