-->

Monday, October 10, 2011

Lunch Rini…


Lauk Burung Wak2 dan Sambal Telur Rebus

Ahaks…meh nak share skit lauk bekal aku rini…Sabtu lepas my MIL ada dtg umah then bawakan lauk yang da siap diperap..tinggal nak goreng aje….Ni la 1st time tau aku mkn lauk nih..Burung Wak2..korang biasa rasa…?hmmm my MIL ckp kawan adik ipar aku kasi…So, dah orang kasi amik je lah kan?So, lauk tuh jadi lauk bekal aku & hubby lah rini…Hehehehe…rasanya leh tahan…liat skit maybe cara masak kot wat dia liat…ahaks yang bestnya sampai luka jari aku makan burung comel  nih…maybe sebab tulangnya yang kecil dan agak tajam tu kot…x pun aku nih jenis ganas skit..x sabor gitu…ekekekeke….

Ni lah Rupa dia before goreng...
Yang ni lak telur yang aku dapat dari umah kenduri..
 Ahakss..jimat kan lauk hari nih...modal minyak dan sambal je...ekekekeke

4 comments:

- AZIE - said...

burung wak2 tue, hehehe...tahu tahu..
tp xnah mkn pun, sedap ke?
wahh rajinnya bwk bekal meh ofis, save tueee

SumeSakan said...

sedap dear...i suka lah jenis2 yang kurus kering x banyak isi nih...tulang2 gituh...ahaks save kos gituh....kena bijak skit berbelanja skang nih...sume mahal...kan?

- AZIE - said...

gaji dh naik, bonus dpt lagi hehehehehe....

SumeSakan said...

ahakss x dak kena mengena dengan diriku...Just Tumpang Sekaki jer...hehehehe..bila u nka balik kmpung sini nih....?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...