-->

Tuesday, October 18, 2011

Jeles Tak Dapat Join My Hubby Ke Sungai Chiling

Minggu lepas hubby ada semawa join dia ngan Best Pren dia meredah hutan untuk ke Sungai Chiling...dengar macam best...srius tringin nak ikut...Tapi memandangkan saya ni Ibu kepada seseorang yang mempunyai tanggungjawab untuk menyusukan baby ku terpaksa lah beralah tau....Memang mak mertua ada pelawa nak jagakan Baby tapi x sampai hati lah nka tinggal n x kan lah aku nak bawak sekali Pump Avent ku untuk mengepam kat sana...kang x pasal2 gambar aku terselit dalam Youtube.."Aksi Mengepam Dalam Hutan"...hahahahaha

Tapi srius korang...tempat dia sangat cantik...terasa kagum sangat dengan ciptaan Yang Maha Esa nih...tambah plak tengok video diorang wat rakaman bagi ikan makan keropok..banyak lak tuh ikan2 dalma sungai tuh..Kata My Hubby Spesis Ikan Kelah....Seb bek x leh pancing ye Dear...?kalau dak makan besau la kite...huhuhu

Kepada yang masih bujang trang tang tang...bleh le korang nak set g jenjalan sambil makan angin kat tempat nih...Cool kot...hehehehe..Azam aku nak sampai jugak kat sini...sanggup k nak meredah hutan sejam...SRIUSSS...Papa nanti plan pergi lain tau....Ni antara Pict yang menarik minat aku...

Air TerJun Bertingkat
Cantik Weiiiii
My Hubby and BF
Banyak kan Ikan
Kalau korang nak info lagi lanjut leh la tengok link Trip My hubby nih  JOM TENGOK

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...