-->

Monday, April 9, 2012

Support New Member In Blogging World

Cuti kali nih sempat aku ngisi masa lapang main2 photoshop create banner untuk rakan blogger atas permintaan. Entah nape rasa enjoy lak skang nih main2 edit photoshop nih (walaupun x tere mane)…dalam proses pembelajaran ag benornya…Ok perkenalkan my new friend dalam alam maya nih. Korang klik lah laju2 terjah blog diorang k...

Yang ni…aku wat just simple2 je…seb bek tuan punya badan suka…aku main2 dan siap

Yang ni lak baru start ngan blog nih…blog sebelum nih dah berkubur katenya…Nway welcome dear…atas permintaan beliau n memenuhi requirement yg diminta nil ah hasilnya…asalnya dari rupa si tikus comel trus jadi muka ganas gittuh…

Jom sama2 kita support menyaport nah…aku pun still new ag benornya…tp sangat suka suki…

p/s : Sangat menghargai kenalan di alam maya nih…thanks k sudi kawan nan tite…hehehehe

9 comments:

Safra Syazana said...

tQ tQ...support each other >>pisss<< ^_^

IntaNBerliaN said...

bestkan berblog.. dpt ramai kwn baru :-)

SumeSakan said...

btol2 setuju...tp kawan kite x ramai cam pn IntanBerlian....hhehehehe

tetikus said...

klik klik....time kasih buatkan banner kekeke :) amat suke... Blogtetikus

Unknown said...

saya juga baru disini, terus follow blog yang bahagia ni. moga kebahagian itu terus kekal hingga akhirat, i'Allah

SumeSakan said...

dear tetikus : sama..plg suka bila hasil kerja d hargai...ekekekeke

SumeSakan said...

۞ s.m.i.l.e ۞ : thanks sudi follow kite...AMINNN...

Abang Karu said...

salam singgah di pagi yang suam2 dingin (^___________^)

noor said...

saling knl2 kan...best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...