-->

Monday, April 16, 2012

Dengan Rasminya Aku Pun Dah Remove Shoutbox Busuk.Org

Memandangkan rini dah dua entry aku baca pasai remove shoutbox nih...

1st dari Puan eeiyss yang membubarkan penggunaan shoutboxnya sebab ingin manjadikan blognya yang lebih mesra komen

dan

2nd dari Mrs Lurve yang mana shoutbox busuk.org nih katanya memberi masalah kepada beliau...

So, tanpa berlengah masa dan x nak tunggu masalah datang baru nak kalut aku pun laju2 buang jugak shoutbox nih...cuma sedih pict anak ku yang comel tuh pun terpaksa di removekan...x pe lah mama tempek kat screen mama ni ye...hehehehe...lagi pulak shoutbox aku nih x de lah aktif sangat pun....hehehehe...

Dalam Kenangan ~ Chewah baru hari ni..kenyataan poyo dari aku...hehehe

Papepun thanks to Mr. Lurve kongsikan masalh yang dihadapi..mungkin leh jadi panduan kat orang yg hadapi masalh yang sama lepas ni...hehehehe

13 comments:

Mrs Lurve said...

aiitt...terus buang gak, I rasa kan dear, ada hikmah tau kita xduk satu negeri..kalo x, jenuh pening hubby kita duk asyik nak sama dr bujang smpai kawen..hehehehe...

SumeSakan said...

hahahaha....x pa depa redha la dear...depa kan ada minta sama gak...depa p mancing kita leh main masak2 sesama lak...ekekeke...sebabkan jauh x jd lah qhope ini...hehehe

Mrs Lurve said...

oisshhh...kita ag byk minat yg sama kot hukhukhukhuk..

SumeSakan said...

YG tu sudah semestinya dear...terlalu banyak persamaan sampai orang cakap kita ni kembaq..hehehe

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

upss.. ehehehehe
barulah mesra komen.. (^___^)

Dieyna said...

Dah lama dah buang shoutbox... hehe untuk memeriahkan entri.. Alhamdulillah berhasil

Deru Ombak said...

Assalamualaikum SS..

Oleh kerana anty kurang arif nak makeup
Blog, maka kosong jek blog anty tu..

SumeSakan said...

upppsss Puan eeiyss dah komen...hehehehe

Diena : nak try jugak la nih...hehehehe

IntaNBerliaN said...

shoutbox busuk.org ada mslh ek... br tahu.. sy guna cbox je dr dulu.. alhamdulillah setakat ni saya okla... xda mslh lg.. emmm komen kat entry pun blhlah setakat ni..hihii

SumeSakan said...

IntanBerlian : ina mmg dh femes...jenuh nak balas komen...hehehehe

WuMing said...

WuMing tak pernah taroh benda nii....

SumeSakan said...

WuMing : Nak ikut Wuming gak x mau letak dah...hehehehehe

SumeSakan said...

WuMing : Nak ikut Wuming gak x mau letak dah...hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...