-->

Monday, April 9, 2012

Jom Ngap...breakfast tu kan penting...chewahhh

Korag dah breakfast ke?kononnya bawak bekal nih nak makan lewat2 skit..sekali x tahan daulat uols..bau dia menyengat hidung aku ni haaa...

haruslah lah aku gapai terus bungkusan plastik berisi bekal ni ha...jeng jeng jeng...

Nasi Goreng Kampung
Telur masin banyak kate...haruslah terjoin sekali dalam bekal kan...ni entry semalam kisah telur masin yang melambak kat umah aku...

Ok lah, Jom Ngap Dulu...

9 comments:

Mrs Lurve said...

wow..trus rasa lapar, blm bekpes g nie..

Afida said...

nyam....nyam...sedap tu :D

SumeSakan said...

Mrs Lurve : kalau bau lg x tahan dear...hehehe

Afida : hehehe dah abis di ngap...kenyang sampai petang...ekekeke

:: Mrs.Eady :: said...

telur asin!!

Rapunzel Cikilolo said...

bestnye ada sarapan. aku lucnh belum sentuh lagi...

SumeSakan said...

Mrs Eady : sebelum ni blur apa beza telur masin ngan telur asin...rupanya sama je kan?

Rapunzel Cikilolo : x sentuh ag ker?saya tgh ngapp pizza lak bih...ada budak office lanja...hehehe

IntaNBerliaN said...

wah.. meriah betoi nasi goreng kg ni.. :-)

SumeSakan said...

Intan Berlian : Kena kasi meriah kasi terliuq skit nak ngap...hehehehe

SumeSakan said...

Intan Berlian : Kena kasi meriah kasi terliuq skit nak ngap...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...