-->

Tuesday, April 17, 2012

Sama Tapi Tak Serupa

Ni aku nak story kisah petang semalam...tengah aku komen mengomen di FB dengna Nina'K Luviee sekali dia sound kat 1 pict tuh...Pict hantaran aku lak tuh...dan2 lah terimbas nostalgia di tasik madu tuh...cewahhh...Komen dia berbunyi gini "ISHHH...KENAPA DESIGN NI LEBIH KURANG NGAN NINA NYER EK?"...Aku pun apa ag agak teruja lah nak terjah lak dia nyer hantaran...Sekali terpana n terpukau mata aku seketika bila Nina kasi link...

Ni hantaran SumeSakan

Ni lak hantaran dari Nina K's Luviee

Macam set yg sama doww kalau letak sekali...seyes dengan pemilihan warna, manik, riben dan yg rama2 tu paling aku xtahan...gila ahhh memang leh dikatakan sehati berdansa ahhh kami nih...cam serasi lak kitorang nih dalam pemilihan tema hantaran....Apa pendpat korang?

Sama kan?

Yang Kompom x Sama ni haaaa...walaupun gaya sama....hehehehehehe



Ni Chit Chat kitorang semalam...huhuhu...moga persamaan nih membuatkan kita lebih akrab sebagai kawan ye Nina...?hehehehe


8 comments:

Kakzakie Purvit said...

Itulah dunia kita tak besar... sesekali boleh tersama juga.:)

SumeSakan said...

Kakzakie : Kan?bila terjadi secara kebetulan cam nih baru sedar...Laaa kecil je dunia ni...hehehehe

- AZIE - said...

fuhhh...seyes sama, satu set g2 kalo sekali duk..

auww...nama I ada di chatting tue, pemes tul hahahaha

SumeSakan said...

kan?kan?

selalu kita je sehati berdansa...ekekeke...uitt nama u mana leh lekang dr mulut I...hehehehehe

Nina K's Luviee said...

hahahaha...tersama la plak kan...memang ajaib ler....tak sangka idea pun boleh jd sama...yer semoga berkekalan persahabatan yg baru terjalin ini

Anonymous said...

huhuhu. macam2 cerita pasal kawen :)

SumeSakan said...

Nina K's Luviee : tu la tuh...AMINN untuk persahabatan ini...ekekekeke

IntaNBerliaN said...

a'aa la.. lbh kurg.... sm citarasa ni..hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...