-->

Tuesday, February 14, 2012

Sara Salon Now Open

Anak haku bukak salon?biar betik kau?hahahaha..Mama dia je yg poyo..benornya nak ajak korang tengok & jenguk bakat si kenet haku nih...seyes mama nih pun x tau si kenet nih dah pandai guna sikat dengan gaya cenggini...

Tup Tup dah pandai guna sikat rupanya..walaupun x lah sesempurna budak 2 tahun...tp ok lah kan baru setahun sebulan kot...kekadang betul kekadang terbalik ag...tp semangat tuh ada hokey...
Siap guna dua2 tangan uols tau...satu selak satu ag sikat...
Siap satu ag kepala mai sua mintak disikat jugakk...jeles kononnya...dia pegang2...then tolak sambil gelak...kononnya x men ahhh rambut pendek...muahahahaha..kempunan la ye pakcik...
Layan la ko maksu kecik...hamikkk kau...suruh ag si kenet nih main...
10 minit berlalu...x jemu uols tau...
Tengok tuh maksu dia dah senget2 dah lenguh melayan....total time rasanya dekat 1/2 jam jugak kot....hehehehe...
Jom layan video dia jadi tukang salon nih....apa pendapat korang ada bakat tak?siap kasi hadiah kiss ag tau...
video

nota kaki : walaupun anak kita nih baru setahun jagung...kenalah sentiasa beringat ye...nak wat pape depan anak tuh pk2 sikit...dia dah pandai tiru wooooo.....kang keluar lak aksi pelik2...kang terbocor puloks rahsia...kekekeke...kesimpulannya tunjuklah contoh yg bek2...hehehehehe


4 comments:

eeiyss said...

tu la kan.. budak2 cepat belajaq... otak depa tengah berkembang pesat sekarang... tomei~hehe

SumeSakan said...

tu la tuh...suma gaya nak ditirunya...hari tuh saja try wat2 nangis kat dia..sekali dia ikut n skang dah pandai wat2 nangis..hehehehe..sabor je lah

IntaNBerliaN said...

hihii.. lbh kurg alisha gak ni.. yg jd mgsa ibu alisha ni la.. buat kat abah xdapat sbb rmbut pndek...hihii

SumeSakan said...

IntanBerlian : btol2 diorang lebih minat yg rambut panjang kan?sapa ga yg nak jd mangsa klu kat umah...ahkak jugak...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...