-->

Thursday, February 9, 2012

Makan With My Sayang SAYANG

Ni cerita cuti lepas...Kami ni pantang cuti...memang x lekat umah...nak jugak jalan tau....!!kalau x tau p mana pun, Alamanda pun jadilah walaupun benornya dah agak jemu p sana...tp x mau dok umah punya pasai...aku layan kan aje lah arah tujuan tuh....bila dah sampai Alamanda dan2 lah perut yg x lapaq pun jd lapaq...gatai nak makan puloks...Apa ag cari makan lah kami...dari nak mkn kenny rogers jadi makan masakan ala~thai...e. Somi penggemar masakan thai kate...kose kan je lah diri melayan tau...

Sempat Pose jap...
Hehehe
Tengok dah start dah...makanan pun x dan sampai ag dah start dia nak wat kerja...adoyaiii
Ni en. Somi punya : KhowPdNeauKaprao (Nasi goreng masak kaprao kot)
Ni lak aku punya : Wanton Ladna..amik gini konon nak makan ngan Sara..huhuhu..Air kitorang Thai Ice Coffee...serius sedap...
Yang ni aku jeles..nasi goreng en. somi nih sedap toi....mula2 3 sudu aku curik...

Lepas Tuhhhhh..................

Tengok dah beralih tempat...habis aku kerjakan...Sabor ye sayang dengan pe'el isterimu ini...sokmo jeles yg U order...ekekeke..selalu beralah...terharuuuuu...konon...ekekeke
Sara makan n minum ni diam2 ye...susu perahan + nestum skit...akakakaka
Layan aje dia ngan pe'el mama dan papa nih....cute sehhhh


8 comments:

eeiyss said...

dah lama tak kuaq makan ngan incik suami~uhuk2

Mrs Lurve said...

wanton ladna tue mcm sedap, terus rasa lapar..cumella sara..geram nengok

SumeSakan said...

hehehehe...eeiyss rajin masak kot...hehehehe...x pe jimat..sekali mkn kat luaq mau terbang RM50...kan?

SumeSakan said...

Mrs Lurve : sedap jugak tp sedap ag nasi goreng en. hubby...hahahahaha...Yg kes sara tuh..jangan marah ahhh...sarah memang chumel gituh...hahahaha

IntaNBerliaN said...

ni yg rasa nk ajak hubby kuar mkn gak ni..hihii

SumeSakan said...

Intan Berlian : ajak2 jangan x ajak..sesekali mnajakn diri makan kat luar cm nih best gak...hehehehe

Natasya Naslin said...

uhuks... those food makes me hungry..
best lak menu2 dia.. leh try pegi sana nnt =)

SumeSakan said...

Natasya Naslin : try2 jgan x try...bg I best lah...bg korang x tau la kan?heheheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...