-->

Thursday, February 2, 2012

Bila Klik And Type Laju2..ginilah jadinya...memalukan betoiii...hehehe

X nak cakap banyak..tengok je lah...adoiii memalukan je...ekekekeke

Sekali tersend kat membe sekolah menengah dulu da...laki lak tuh...adoyaiiiii

I'm Blushing...ni barulah x yang pakai blusher baru beli tuh...heheheheheh.....tergelak sorang2 tau...

8 comments:

Mrs Lurve said...

yang..adoii..i trus gelak nie, u sent kat budak tue kahkahkahkah mesti dia pun confius u ajak g pump apa hahahaha

SumeSakan said...

hahaha yg paling x bleh blah selepas ayat tuh dia ckp tau dah nak pump apa...oooo ok...baru ckp pasai blusher tup2 trus blushing...menciii

Princess^of^Hemp said...

hahahhahaa..malunya... =D

SumeSakan said...

Princee^of^Hemp : tu la tuh...x tsu nsk ckp csm ns...huhuhuhu

IntaNBerliaN said...

hahahaaa... mmg memalukan ni...hihii

SumeSakan said...

IntanBerlian : wat muka slumber je lah jawabnya...ekekekekeke

eeiyss said...

hehhe... is pun besa salah send.. haha

SumeSakan said...

tu la tuh kalau nak kumpul citer salah send nih mmg banyak...yg pling memalukan n x leh lupa tersend kat membe laki nak send kat hubby..

"Papa, satg kita dating dua na...muahhhhh"

sekali tersedaq bila dapat reply "Weiii...bila masa aku jd laki ang..."

opsss...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...