-->

Wednesday, August 10, 2011

Sian Anak Mama Demam


Ala kuyunya mata...tampal stem besar ye...
Hari ni bawak sara g klinik…Sian sara ni la 1st itme dia demam sejak dilahirkan ke dunia yang penuh pancaroba nih..Alhamdulilah dia jenis x meragam sangat…Sampai aku naik konfius demam ka anak aku nih…Cuma nampak la dia cam x dak mood n x bermaya ja…lepas check, suhu badan dia 37.8..

Lama gak kat klinik rini..sebabnya system down..dari 7:30 aku masuk kul 9 lbih baru dapat daftar…tu pun diorang terpaksa jalankan secara manual…Ok sambung balik..rini da kebetulan pegi klinik..so, trus misi check sara untuk 7 bulan…perkembangan dia semua ok…berat sekarang 7.6 kg…hmmm berat kat pipi kot ye syg…hehehehe

Ok, semoga anak mama cepat sembuh n membesar sebagai anak yg baik dan solehah…AMINNNN

Maafkan mama sebab x dapat jg Sara hari nih...Sara dok dengan Ummi baik2 ye...Kalau rindu mama bgtahu ummi ye...ehehehehe


Sayu ja Sara...tengah tunggu giliran jumpa doktor
Haa satu ag info aku nak share ngan korang tentang susu ibu...sebabkan kemusykilan yang melanda apabila aku google n dapat dari KIM (Kump Ibu Menyusu)...tentang ketahanan susu di suhu bilik iaitu susu yang telah dipanaskan. Sebelum ni aku baca ada yang ckp sejam, 2 jam...sebabkan aku nak puas kan hati aku..so, aku tanya la doktor td...rupanya ketahanan dia sama macam susu yang baru diperah....4 jam pada suhu bilik....adoiii da terbuang aku sebelum nih...tp aku pn x de la sampai 4 jam...kadang2 3 jam memang aku pn da x guna...takut gak kan?hehehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...