-->

Friday, August 26, 2011

Mode Raya Dahhh


Pejam celik pejam celik dahh 26 ramadhan kan..mean 3 hari lagi le kita nak beraya….sume da mode raya…bangun nak dtg kerja td pun malas je sebab ramai dah cuti…jeles I..memandangkan cuti aku yang dah tinggai ciput rajinkanlah jugak diri….Mau pulak masa anto My Little Sara td..dia da pandai nangis nak ikut…kalau dak buat dono je dia..lagi lah mama nih rasa malas…hehehehehe…seb baik Ummi berjaya pujuk bucuk mama tuh…confirm rini sembang2 raya je kat ofiice..kja taruk tepi…hehehehe

Ok, sebelum2 nih aku ada mengadu kat my hubby..

Aku : Papa, x rasa cam nak raya pun kan?cam biasa je…kalau kat kampong rasa skit..
Papa : (mengiyakan aje)

Pastu minggu lepas hubby ada beli pelita..maybe nak bagi ada suasana raya kot….so, setelah cukup kelengkapan apa yang patut maka tereng teng teng….Inilah hasilnya…

Yeah..da siap pasang
Menjelang Hari Raya..hehehe
Khusyuknya anak mama tengok api..hehehe
My Happy Family
Baru semangat skit kan?tima kasih papa…mama sayang papa…

Teringat waktu single mungle dulu…dlm 7 hari lagi menjelang raya kompom aku dan adik aku da sibuk2 pacak kayu untuk pasang pelita…pastu time tuh lah anak2 sedara aku berkumpul main bunga api, mercun segala…best sangat…ada satu kes tuh…jiran aku main mecum roket..sekali salah tala daaa..terus terbang dannn…gedebummm kena bas yang lalu di jalan depan umah….hahaha lari bertempiaran takut kena marah….hmmm kat Bandar nih x de la kes2 nakal cam tuh…tp tu tidak disengajakan k…hehehehe

Ok berbalik kepada persiapan raya nih..semalam balik dari kerja sempat ag singgah mydin…my hubby la yang sibuk nak purple kan rumah aku tuh…dia cari alas meja dan table runner yang serba kepurplelan…yang bestnya semalam gak dia pasang…nak bangkitkan suasana nak raya katanya…ok I Like…sekali lagi thanks Papa…Papa banyak tolong mama dalam segala segi…Mama sayang Papa sekali lagi…hehehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...