-->

Monday, August 1, 2011

Tahniah buat officemate aku yg baru bergelar ibu...


Thaniah Qulam..da selamat melahirkan baby boy seberat 3.2 kg kat sepital serdang, hari Ahad, 31 Julai, jam: 4:15 a.m. Best kan bila bergelar ibu nih...makin tambah satu ag tgg jawab...perasaan yg x leh lupa sampai sekrang bila nurse tunjuk baby time separuh sedaq tuh (Sbab aku kena bius separuh badan)..hehehehe

Nurse : ni baby puan ye...
Aku : Hmmm..(terharu sambil berlinangan air mata)..laki ka perempuan?
Nurse : Sekejap ye (Sambil tunjuk Toooot baby kat aku)..laki ke perempuan?
Aku : Perempuan (Sambil Senyum)

Pastu suruh aku bilang jari kot...aku pn da x ingat...sebabnya yg aku x leh lupa kali pertama dpt tgk muka anak aku depan mata...hehehehehe

Mesti kawan aku nih pn ada kenangn dia sendiri...apa2pun, aku doakan semoga mama n baby baru nih sihat walafiat....moga dpt menjadi mama n papa yg baik...n bayi yg baru menjengok dunia tuh...moga menjadi anak yg baik, soleh n sentiasa d berkati....

Kepada mak2 n ayah2 d luar sana...ingatlah melentur buluh biar dari rebungnya...cantik acuan & adunan yang kita beri insyaallah cantik lah hasilnya....Moga kita dapat menjadi ibu & ayah yang berjaya..AMINNNN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...