-->

Monday, August 22, 2011

Aktivit Last Weekend

Ok, antara aktivit yang sempat kitorang buat weekend lepas :
Shopping
Yeahh…aktiviti nih berjaya…dari jumaat malam sampai hari sabtu punya shopping tau…alhamdulillah semua dah selesai…Hari jumaat malam kitorang shopping kat parkson alamanda..punyalah susah nak cari baju aku utk match kan ngan baju hubby…pink tau kitorang raya nih…hehehe..disebabkan x jumpa itu yang sambung shopping hari sabtu tuh…Bawak mak dan adik pegi carefour subang..yeahhh misi berjaya..
Berbuka Umah Mak Mertua
Balik dari shopping dlm pukul 5 sampai rumah…kalau aku dah letih2 balik shopping kompom aku masak ala kadar je untuk berbuka kan?Tapi mak mertua aku nih memang jenis rajin dan cepat kerjanya…kling klong kling klong..yeahhh siap 3 jenis juadah untuk berbuka tau…meh aku bgtau kompom korang teruja jugak dengar dengan masa yg singkat nih mak mertua aku boleh prepare nasi ayam, laksa & nasi putih berlaukkan pari bakar, air asam n sambal tumis ikan bilis…memang meriah lah kalau berbuka umah mertua aku nih…penuh tersusun…hehehehe…rosak diet aku…ahahahahha
Jahit Menjahit
Hari ahad memang plan x nak kuar…En. Hubby je kuar pegi wat tinted keta…aku kat umah berhempas pulas siapkan baju tempahan…cewahh ckp bukan main ye…padahal 2 je pn…bukan apa..jd teruja skit sebab da lama x amik upah kan?rasanya since aku form 5 kot da stop amik upah mnejahit..lama kan?so, terketaq jugak la nak start balik…tp Alhamdulillah ada jugak le ropa baju…ekekekeke ni lah dia..hehehe..
Tinted Keta
Yang ni da di setlekan oleh my hubby…total cermin yang pecah + tinted = RM650…hmmm x tau lah nak dapat berapa klu claim dari company mesin rumput tuh..
Buat Kuih raya
X sempat doww minggu nih…terpaksa ditunda…hope minggu depan setle…
Nak raya dah kan?kejap je…rasa macam baru je berpuasa…pejam celik pejam celik kejap je masa berlalu
Muhasabah diri jap:- hmmm Alhamdulillah aku diberi kesempatan untuk berpuasa hingga ke ramadhan yg ke-22 dah…harap masih d beri kesempatan untuk beraya bersama en. Hubby and anakanda tercinta….aminnn

2 comments:

- AZIE - said...

cantik baju baby tue!

SumeSakan said...

hehehehe thanks dear..baju baby orang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...