-->

Tuesday, September 20, 2011

Nyanyuk kah aku...?


Adoiii baru sempat nak story morry kat sini..Meh nak citer skit...
Setiap pagi rutin harian aku di bilik mandi mesti ikut urutan nih :

1. Belek muka kat cermin

2. Basuh Muka guna "Safi Rania Gold" then letak balik tempat asal.
3. Berus Gigi then letak balik berus n ubat gigi dalam bakul isi barang2 mandian tuh..
4. Amik air contact lense cuci
contact lense dan pakai.

yang selebihnya x yah lah boh kat sini kot...pelik lak bunyinya...


Pagi tadi cam biasa..masuk je bilik air..satu2 aku buat..sampai ke nombor tiga leh plak nyanyuk ke hape entah tetiba mnyerang...lepas aku letak contact lense aku atas tapak tangan untuk dicuci..tetiba bleh plak tangan nih p picit darlie atas contact lense tuh..yg lagi nyanyuk lak bleh plak aku g tenyeh2...ces..pastu baru perasan..tergelak lah aku seketika..adoiiii pusing btoll kepala aku nih...banyak benda kot main dlm kepala hotak aku nih...yg x leh blah tuh leh plak gi tenyeh2 darlie kat c.lense tuh...hadoiii....lepas tuh apa ag...bila pakai je walaupun after cuci dengan air solutions dia still rasa mints2...tp ok lah kan skurang2nya contact lense aku ada rasa mints2 berangin..korang ada?ekekeke

2 comments:

- AZIE - said...

wah pakai jgk ag? ingatkan dh tenyeh dgn ubat gigi dh xpakai dh huhuhuhu..

SumeSakan said...

hahahha wajib la pakai...tinggai sepasang ni je..kang berspek la I...hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...