-->

Tuesday, September 13, 2011

BFF @ University

Tengah aku godek hard disk aku nak buang file2 lama..tup tup terjumpa la balik video kenagan lama2 dulu…hehehehe..adoii dah berhabuk aku x pernah cuci ruangan tuh…segala mak nenek zaman belaja dulu x terdelete ag…pastu salah satu yg menarik minat aku video yang aku wat khas untuk my best pren masa study kat U dulu…aku x ingat samada aku pass ke tak kat diorang..rasanya ada kot….Khas untuk kalian..SHEK, LYN & ZILA…best friend forever….teringat kenangan kita dulu2 kan?susah senang bersama…dari naik bas ke kuliah, jalan kaki pun pernah(jauh tau)..hinggalah ke naik motor…ke mana jua pasti kita bersama..senang cakap susah senang kita tetap bersama kan…?sorang makan Maggie, suma makan..tp kalau bab makan confirmlah shek menjuarainya…

Banyak kenangan kami, ada yang sakit pepagi buta terjah klinik, ada yang lapar tengah2 malam buta ajak g mamak, ada yang berjoget2 sambil dengar lagu Britney Spears dalam bilik, ada yang suka menindih2 yang kecik molek, ada yang suka wat tarian kaki ala2 gymrama, berlakon untuk melahirkan baby moo dan macam2 lagi lah..semua masih terpahat dalam benak aku..kalian x tau lah macam mana?janji kami di akhir pertemuan semasa di U..”apapun jadi kami akan tetap kawan sampai bila2…” Yup Alhamdulillah sampai ke hari ni kami still kawan..semua dah berkahwin dan ada tanggung jawab masing2 tapi kami still keep in touch..alhamdulillah janji kami masih utuh sebagai sahabat sejati…semoga persahabatan ini kekal ke akhirnya ye kawan2…Sayang kalian semua…hehehehehe


5 comments:

Anonymous said...

best2.........mmg best zaman kat U kan awek.......teringat kite merempit ke putrajaya naik moto..ahahhaha
~zil~

SumeSakan said...

ahah btol banyak kenangan kita berdua kan zil...naik moto dlm ujan..berlanggar belakang kereta orang..seb baik baik org tuh x mintak ganti rugi...ekekekke...yang bestnya kluar je dr kereta dia x tengok pun kereta dia..trus tanya kita ok ke tak je...pastu terus dia jalan kan?baik org tuh....hmmmm zaman merempit kita..tapi bukan minah rempit k...ekekekekeke

Anonymous said...

ahahha......tu aku ingat..sbb mse tu ang bwk kelam kabut..sbb kite dh lambat nk gi kls...pstu kite lak turun bukit...ekeke....pstu kite wat muke tak bersalah...ahahhaa...tpi aku syok dpt pegang perut ang tiap2 ari..ahahahaa....

~zil~

SumeSakan said...

hahahaha...ang ngan lyn sama kan?suka amik kesempatan kat perut aku...hehehehehe..hmmm rindu sesangat time laja dulu...x dapat dah pengalaman cam tu skang kan?mana ada ag dah kawan yg nak ajak aku kuar malam2 g ngeteh, mana ada ag dah kawan yang bleh tido satu katil bujang samapi orang..himpap sana sini...mana ada ag dah makan reramai pusing pinggan satu meja..sua dapat rasa...tp yg ruginya kita..tiba giliran shek lama aje pinggan tu singgah kan?hmmmm x leh lupa weiii

SumeSakan said...

opss tertinggal tidur katil bujang sumbat sampai 4 orang...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...