-->

Wednesday, September 28, 2011

Kerja Makan Aje Ye!!

Hmmmm Unit aku nih lately kja mkn je..dengan jamuan raya segala...pastu semalam mkn free ag offismate bawak nasi dagang...fuhh sedap 2 pinggan aku tambah tau...Rini pun wat makan2 ag...adoiii menambah2 aku makan....nak tempah cutting baru kot aku nih...hahahahaha...K semalam kami plan untuk makan2 rini...masing potluck lauk...Combine2 jadi banyak dan sedap...

Tugas aku bawak Kurma Kambing (kebetulan mak aku bagi time aku balik kmapung itu hari) dan Ayam Masak Kicap Berlada (Yang ni akak office aku request). Memang best sekali sekala masak2 makan sesama macam nih....meriah kate....hehehehehe

Ni lauk yang aku berperang masak dari semalam...Nak usyar resepi klik pict k...hehehehe

Kurma Kambing
Ayam Masak Kicap Berlada

Lauk Potluck Kitorang (Asam Pedas Terung Sarawak, Kacang Panjang Goreng, Ikan Terubuk Masin, Sambal Belacan Koww, Ayam Masak KIcap Berlada, Kurma Kambing dan Telur Dadar)

Meriahkan lauk kitorang...Makan sampai tengah hari neh....hehehehehehe

2 comments:

- AZIE - said...

kurma kambing tue sedapnya, heee i dh pandai dh makan kambing, sejak preggy dulu dh mula suka pd kambing nie kekekeke...sblm nie xsuka ngeee.. lamb chop di Aidy's Cafe percubaan pertama..superb!!

SumeSakan said...

hahahahaha kurma kambing memang superb...tambah2 kalau masakan mak minah...hehehehehe..tu lah i nak ajak u dtg ritu klu dak leh hentam puas2 ngan I..sekali u demam lak...ekekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...