-->

Thursday, September 22, 2011

Kawasan Tadahan Air Paling Tinggi



Haaaa ni klu belajar geografi dulu tere lah nih...sapa bleh jawab angkat tangan...benornya nak citer di sebalik tajuk entry nih...on d way balik dari penag rituh sampai je kat perak hujan turun dengan lebat nya..sjuknya bukan main lah dengan aircond kereta ag...kesian Sara da la mama bagi pakai suar pendek ye..jenuh kena balut...tetiba terpacul dari mulut aku


@ini : Papa, perak ni asyik ujan je kan? (Mau dak setiap kali kami balik kampung masuk ja perak hujan..seperasan aku lah)

@in (My Hubby) : Ahah...x tahu ker perak ni kan kawasan tadahan hujan paling tinggi
@ini : Wah terenya...btol ke ni (nada sinis)
@in : Betul lah..x caye ker...tambah2 area lumut..
@ini : Betul ke papa?
@in : Betul lah tengok hujan kerap sangat sampai berlumut

Erkkkkkkk......terkena ag aku nih...tp ok lah kan borak2 x nak kasi ngantuk...tp tu lah orang selalu cakap my hubby ni penyengap..tp tu lah sesengap hubby aku nih banyak gak idea dia nih....asyik terkena je aku...huh

8 comments:

Anonymous said...

kahkahkahkah..geli perut dowww...-adik-

SumeSakan said...

hahahaha tu lah abg ipaq ang klu nak tau..diam ubi berisi...hadoiiii

- AZIE - said...

kekekeke...hubby i pun ckp, hubby u pendiam orgnya..

SumeSakan said...

keh keh...tu la sal..hubby i ni memang pendiam...yang kata sombong pun ada...tp x pe hanya I yg keanl dia cam ner..seb bek dgn I dia x diam klu dak siap I kerjakan...

Anonymous said...

ujan ke perak??setahu aku setiap kali aku balik perak...kemain panas lgi..cume time raye aritu adela ujan....huhuhuhu

-zil-

SumeSakan said...

hahahahaha..maybe kena time ang x ujan la kot...kami sentiasa dalam kesejukan...ekekekekeke

- AZIE - said...

i pun asal lalu perak je hujan, masuk je perak mesti ujan.!

SumeSakan said...

betul...i selalu kena time hujan je..sriyau gak bawak keta time hujan tuh....licin satu...kabur satu...adoyaiii....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...