-->

Friday, September 23, 2011

Jamuan Raya Kat Tempat Kerja 2011



Jamuan Raya BPPA

Ni bahagian aku bekerja..disebabkan bahagian ni besar..so, setiap cawangan dipecahkan untuk menyediakan dan menguruskan gerai sendiri dalam menyediakan juadah untuk di makan. Macam cawangan aku kami diberi mandat untuk menyediakan juadah berupa lemang, ketupat, nasi impit, kuah kacang, rendang dan sewaktu denganya lah..sampai je pepagi buta terus kena gotong royong hias gerai, potong lemang dan macam2 lagi lah…memang meriah…tapi gambar x banyak sebab x bawak camera…makan je banyak…akakakaka..ni antara pict yg dalam simpanan aku

Tekun Buat Kerja
Rendang Daging
Lemang..sedappp
With Kak Nor..Serba Pink
Kerja..kerja..Potong Lemang
Wahhh bukti k...rajin nihhh...hahahaha
Setting Gerai Masing2
Gerai Cawangan Kitorang
Gerai 2
Gerai 3
Gerai 4
Laksa
Gerai Kuih Muih
Ais Krim Malaysia Pun Ada
Aku Pun x dan Rasa Nih

Jamuan Raya Unit TM

Memandangkan Unit kami nih just ada berapa kerat je time kejadian...So, kami bahagikan tugas sorang skit untuk menyediakan juadah untuk jamuan tersebut…ada yang bawak nasi minyak beserta lauknya, lemang, nasi impit, pudding, air dan macam2 lagi lah…Aku lak bahagian menyediakn Laksa dan Puding…So, aku pilih untuk sediakan laksa Penang dan Puding Jagung..Bertungkus lumus wei siapkan malam tuh…cewahhh merungut je lebih…aku x biasa benornya buat laksa tapi demi majlis aku mengiyakan aje…Kerjasama dari semua memang best…sempoi, sporting dan yg paling best enjoy…walaupun ahli x berapa kerat tp kami berjaya sama2 pakat memasak dan memeriahkan suasana dengan menjemput unit lain bagi sama2 memeriahkannya…Layan je lah

Aktiviti Potong Memotong
Say Cheese
Dari Kiri : Kak Lia, Aku, Mera Bos, Kak Nor, Kak Jah
Sambil2 Meeting Unit
Orang2 Kuat..Hahahaha Kuat makan nih...
Kaum Lelaki Unit TM


Antara Juadah Tersedia























Posing-Posing

Huhu
Geng Ngepam Susu
Anatara Yang Hadir
Makan Penutup..X berenti nih makan


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...