-->

Thursday, October 18, 2012

Sweet X Saya?

Entri nih bukan di tujukan buat Mama Sara ye...ni untuk si kecek Molek Qaisara Qistina ku ini...Suka tengok Pict nih...tidur sambil peluk perut...konon cam peluk adik lah yea...heheheehhe..Xsabor nak nengok anak mama nih layan adik tih cam ne...

Klu dak tangan nya kat atas ag...tp bila dah lena automatic tangan melungsur ke bawah...


Kasi Zoom skit

Skang pun dah pandai uols...pegang perut sambil sebut adik n akan cium perut konon cium adiknya...Moga anak mama nih jadi kakak yg baik yea...

14 comments:

mamavogue said...

sweet nyer..
best tido atas perut ye Sara :)

athlea said...

comelnye sara titon....pndai die syg adik ye......hehehe

izan mama mia said...

so sweet sweetnyer

SumeSakan said...

mamavogue : tu la tuh...empuk kot..pastu terbuai2 dek gerakan adik dlm tuh...hehehehehe

SumeSakan said...

athlea : hahaha time sayang..time gusti kalu segala siku, lutut sume naik...hahahahaha

SumeSakan said...

izan mama mia : kan2 sweet sangat...suka tengok pict nih...

Mrs Lurve said...

alahai sweetnya sara...nomey..perut mama pun comel

Kakzakie said...

Mula dapat adik kita pun rasa kesian tau SS tapi bila dah masuk seminggu-dua ok dah sebab dia pun akan tahu dia dah jadi kakak...

SumeSakan said...

Mrs Lurve : hahahaha perut mama..sara dah leh wat bantal dakap...ekekeekke

SumeSakan said...

Kakzakie : tu lah akak..skang pun dah rasa sedih je nengok dia....asyik nak merap je...nak ngendeng2 kat mama...

~aYu~ said...

alollolo.. sweet jela sara ni.. dah kuar adiknya tu camnela tu.. hihi

Rapunzeel Cikilolo said...

hehehe. comel :)

IntaNBerliaN said...

comel je... sebijik mcm alisha :-)

IntaNBerliaN said...

comel je... sebijik mcm alisha :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...