-->

Wednesday, October 3, 2012

jemput mkn malam sume

menu hari nih..ketam masak lemak buah blimbing buloh + ikan goreng + sambal belacan dan ulam...

nyum nyum mmg terbaik ahh skali skala mkn ulam gini...ni hasil dr mak aku dtg dr kmpung itu hari bawak ulam n blimbing buluh nih...tu x snap pict pisang satu baldi ag...hihihihihi...

12 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

haha! nak sikit... kite makan nasik ayam je alas perut :(

SumeSakan said...

RC : maqilah qhumah...ada ag nih...hihihi..wah nasi ayam bkn alas prut dah...tu mengenyangkn...hihihihi

MAY said...

sedapnye ketam!ari ni blk kje x msk pun.hubby g bli burger.sy bli nc aym.sbb sy dmm..sob3..

IntaNBerliaN said...

wah best tu.. siap ada ketam lagi :-)

IntaNBerliaN said...

wah best tu.. siap ada ketam lagi :-)

IntaNBerliaN said...

wah best tu.. siap ada ketam lagi :-)

Cik Muda said...

sdapnyeeeeee cik aini..huhuhuh~

SumeSakan said...

May : ala ciannya demam...x pe nanti baik demam sambung masak blik...saya nih penyigan pregnant kali nih..dalam seminggu sekali dua ja masak...akakakaka..

SumeSakan said...

Cik Muda : Hehehehehe...sedap mehh...ala Cik Muda dah selalu mkn sedap dah kak Nor masak...ekekekeke

IntaNBerliaN said...

singgah kamis :-)

Mrs Lurve said...

sedapnya ketam tue, lama dh xmkn ketam, mls nak siang huhuhuhu

SumeSakan said...

Mrs Lurve : hahahaha...tu lah bab siang yg malas tuh...lagipun mak i pun sama x kasi saing ketam time preggy nih...ni pun mak siangkna siap2 rituh...ekekekekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...