-->

Sunday, October 21, 2012

bihun ladna ada lauk crocodile?

haaaa korang percaya tak ada bihun ladna cenggini....

ahakz benaunya cita dia cam ni..aku, hubby n sara g mkn kat kdai...sejak pegnant nih memang bihun ladna je lah fevret aku tau....selalu smpi je sara confirm akan mintak udand...sambil sebut dang...dand...udang...ok dgn baik hatinya mama pn akak kopek lah udang kasi sara mkn...

entah mcm mana hari kjadian sampai je bihun ladna atas meja mama...dia bising2 nak dile..dile..dile...mula2 aku ingatkn apa lah yg dia nak..stlah di amati yesss..dia sbut crocedile sambil tunjuk kat udang...tergelak aku ngan en.hubby...gapolah ttiba sebut udang crocedile lak nih hari nih...pastu trus lah aku bersuara..udang ka?trus dia hangguk kepala...sabor je lahhh ttiba tukar ye....

6 comments:

Cik Muda said...

wat hal..nak mam cokedai...huhu~

Kakzakie said...

Sara buat mama/papa kebingungan haha...

SumeSakan said...

Cik Muda : tu la pasal..kasi gempak mama aje...heheehhee

SumeSakan said...

Kakzakie : tu lah kakzakie, selalu elok aje dia panggil udang...ttiba rituh tukar...hehehehe

Mrs Lurve said...

terkejut mama, kalo ada crocodile dlm bihum..tentu x ngidam ag dh pasnie hehehe

SumeSakan said...

Mrs Lurve : hmmm geli terus tengkuk mama ni haaaa klu cam tuh...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...