-->

Friday, October 5, 2012

persediaan sara utk cuti2 langkawi...

hahaha mood langkawi dari awal minggu nih...buat kerja pn rasa cam d awan awangan...mau dak satg kul 12 dah nak terbang ke sana...xcited sbab 1st time sara nak nek flight...slalu dok sbut pa bang ja dr jauh..rini mama n papa bwak sara nek ye....

disebabkn sara ni selsema n batuk dia x baik2, kami bwak lah dia g klinik nak amik ubat..just ready ubat klu2 mkin mnjadi2 kan...x sangka lak smpi kena amik nab plak...

mula2 time nak amik qeyau bkn main smpi mama dlm blik doc pn dengau...mama nak amik surat pengesahan pregnant for 24 weeks...lpas tu korang tau dah stable nurse pn dia dah x kasi pgang muncung tuh..papa pn dia x kasi...nak pgang sndr...nasib baik gas dah abis dia x nangis nak ag...hihihihi..ni pict sara..





p/s: doakan km slamat pergi dan plg ye...aminnn...hihihihi

7 comments:

Mrs Lurve said...

dh nak pegi dh...bestnya, hati2 dkt sana...semoga slmt kembali, ehh I tgu souvenier hahahahaha

Rapunzeel Cikilolo said...

langkah berjaga-jaga kan?

happy holiday akak sakan, nak buah tangan sikit...

Kakzakie said...

Yg penting Qaisara kena siht betul batulah percutian pun senang hati... kakak doakan.

SumeSakan said...

Mrs Lurve : hehehehe...u suka kumpul fridge magnet cam I jugak kan?So, nanti i kasi u satu ye...hehehehe...

SumeSakan said...

Kakzakie : Tu la kan?batuk dia cam mama dia gak x ok2 lagi smpi skang...x kan sama2 pembawakan budak kot...bak kata doc..hahahahah

SumeSakan said...

RC : yup2 langkah berjaga2...buah tangan..meh amik kat umah meh...dengan tangan2 akak bagi...kakakakakaka

IntaNBerliaN said...

hahhah.. kelakarlah sara ni.. mula2 xnak.. lps tu siap nak pegang sendiri yer.. hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...