-->

Wednesday, October 3, 2012

Jom Usyar Ada Gaya Tak Budak Nih Nak Jadi Kakak



Klu uols nak tau..anak aku sorang nih sejak 2, 3 bulan nih dah pandai pakaikan bear dengan pampers, pakaikan baju n suar bagai…mula2 tengok gelagat dia nak tergelak pun ada..ye lah beriya giler…dah siap pakaikan pampers bagai…amiklah si bear tuh baringkan atas bantal n tepuk2 bontot nak suruh tidur la konon…lama skit…selak suar konon nak check bear tu berak ke tak..kejap2 bukak pampers n pakaikan balik…

Dah tere bab2 nih..lama skit habislah comot si bear tuh mau dak di sumbatnye botol susu dia lak kat mulut bear tuh…beriya nak bagi bear tuh minum sambil tepuk2 bontot…satu2 proses pembelajaran dia aku leh nampak…lama skit dah mula nyanyi2 konon nak dodoikan lah bear tuh tidur…

Gamaknya dah bosan asyik kasi bear tu tidur bawah aje..dia dah beralih ke buai plak…korang tengok lah cam ne dia buaikan si bear nih…adoyaiii klu ganas cenggini wahai anak ku alamatnya terpelanting lah adikmu nanti….dah lah tepuk macam nak tampaq nyamuk aje..mau kemerahan tau adik, kamu kerjakan nanti…huhuhuhuhu..layanz lah video nih...hehehehe

 tapi sorry video gelap skit yea...proses nak kasi adik tidur kate...hahahahaha...

8 comments:

Mrs Lurve said...

ala xboleh tgk video nie...

Kakzakie said...

Kearah membina minda semuanya tu kan. Semakin besar semakin cerdik.

Rapunzeel Cikilolo said...

bagi ler adik sorang. wihihihi

SumeSakan said...

Mrs Lurve : lorrrr kena block ker?x pe..x pe tkat uamh tengok na...hehehehehe

SumeSakan said...

Kakzakie : yup kak...suka tengok perkembangan bbudak nih...heheheehhe

SumeSakan said...

rapunzel cikilolo: insyaallah klu x dak aral bln jan taun dpan buleh la lg sorang...hihihihi

IntaNBerliaN said...

hehheh... bear tu ringan kot.. nanti adik berat, sara ok lah... :-)

SumeSakan said...

IntanBerlian : Ye la kot..bear tu ringan tuh yg nampak cam nak terpelanting buai tuh...hehehehehe...tp kompom x berani letak adik t dalam buai...hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...