-->

Friday, March 30, 2012

Tak Bawak Duit Punya Pasai

Seperti yg uols tau sejak anak I kena kuarantin kat umah n my hubby yg jg dia..aku kena lah g kerja sorang2...sob..sob...rindu papa...ceh ngada tahap gaban...hehehe....selalunya duit lanja hari2 my hubby yg tanggung..makan sume dia yg sponsor...tp memandangkan my hubby kat umah dan I lak jenis yg dah terbiasa x amik kisah pasai duit nih p lah kerja cam besa...huuuu sekali x dak wit nak beli lauk wak lik umah nak kasi hubby n adik ipar makan...so, balik je umah tungkus lumus la kena berperang kat dapur...jom usyar apa SumeSakan masak untuk lunch rini....biasa2 sudah janji perut kenyang kan?..hehehe

Asal lah pict nih menegak gini...malas rotate boleh?hehehehe..Ni nama dia "Ikan Tenggiri Masak Asam"
Ni lak "Daging Masak Black Pepper"
Opppss sebelum tuh meh nak story...tempat kerja aku memang dekat lah dengan umah..setiap hari jumaat memang aku akan lepak kat uamh...memandangkan rini rehat lama tuh yg x kisah didera...huuuuuuuu...

9 comments:

IntaNBerliaN said...

wah.. ini pun dh cukup membuka selera ni.. hihii

aizu's life said...

Alo3.. Cian puan wife ni.. Tp tere ape. Smpi dua jns lauk trus.. Syabbasss :-)

Dieyna said...

sedap tu...
Dieyna dah lancarkan GA, jom bertindak Wardah-Persona GA Fever

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

rajinnyer... moga is jugak jadi rajin camtu... chaiyok2!(^____^)

~aYu~ said...

huhu.. tula dah biasa hubby bagi duit yer..

SumeSakan said...

Dieyna : baik t ada masa i terjah ye...

eeiyss : chaiyok2...hehehehe

SumeSakan said...

~ayu~ : tu la pasal..selalu lunch ssama...tu yg x ingat tuh....heheheh

Nina K's Luviee said...

waaa bestnyer hubby blanja...kita makan sdr2 jer...

SumeSakan said...

Nina : Tu lah bila dah sellau hubby yg kuar duit sume...ni lah padahnya kerja sama...kekadang bawak kete IC, lesen sume lupa amik...drive gituh je...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...