-->

Friday, March 30, 2012

IndahNya Ciptaan Tuhan

Untuk pengetahuan uols..hari minggu lepas kami anak beranak balik penang...lawat sedara aku xcident...alhamdulillah x de pape walaupun kereta diorang total lost tau....tuhan melindungi si suami, si isteri bersama kandungan dalam perut dan anak lelaki mereka berusia 1 tahun 5 bulan....kemalangan yang misteri nih...t aku cerita ek klu ingat....

Ok...entry nih bukan nak cerit pasai peristiwa xcident nih dulu k....aku nak tunjuk korang satu pict yg sangat cantik bg aku...tp pict yg aku snap nih x cantik sangat sebab enpon murah...sob..sob...(kot2 hubby baca leh dapat enpon baru...hehehehe). Perjalanan kami balik dari penang ke sini hujan renyai...maka muncullah pelangi yang sangat memukau mata aku...kagum tau...subhanallah cantik sangat...tu je terpacul kat mulut aku time tuh...hehehehe...ni haaa cantik kan?

Double Hokey pelangi nih....memukau pandangan aku nak tengok lelama...

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

Subhanallah..

farhanamasdo said...

cantik . haritu mase balik melaka from jhor pun nampak double macmm nieh :)

athlea said...

awek..mgu lepas aku gi kedah la...pstu singgah penang otw balik ipoh..teringat kenangan kite bersama..kalo aku tau,ang balik,aku singgah umah ang...hehee...
kami pi lepak kat padang kota kejap petang tu amik2 angin......hehehe

SumeSakan said...

farhanamasdo : rasa bertuah kan dapat lihat keindahan ciptaan tuhan macam nih...

athlea : la..asal x bgtau klu dak leh dating...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...