-->

Wednesday, March 14, 2012

Al-Fatihah buat nenda tercinta…



Walaupun arwah merupakan nenek tiri aku…tp aku sayang dia macam nenek aku sendiri…nenek dah x de kate…dia je lah tempat aku menumpang kasih sejak nenek & Atuk kandung (betoi ke kenytaan nih) meninggal dunia…Tup tup semalam dapat msg dari adik aku kat kampong yg nenek aku nih pulak meninggal dunia petang semalam…khabarnya penat erti kata lain semput …

Untuk pengetahuan korang da lama nenek aku nih terlantar je kat tempat tiduq…bkn sebab lumpuh ataupun apa…ni disebabkan kedua2 kakinya terpaksa dipotong ekoran dari penyakit kencing manis yang dihadapi sejak dekat 10 tahun dulu…sedih sangat aku tengok nenek aku ni tau….sebab tuh klu bleh setiap kali aku balik kampong memang aku akan jenguk dia…sayang kate….yang paling aku x leh lupa dan x kan lupa sampai bila2 setiap kali aku sayang pipi dan dahi dia mesti dia akan sebut perkataan nih…”Ala wanginya CUCU BUNGA tok nih”..huuuu mesti aku akan gelak….wangilah sangat kan?

Papepun Al-Fatihah buat arwah…moga ditempatkan di kalangan orang beriman…Nuun sayang sangat kat Tok…insyaallah x kan lupa Tok kat sana….Tapi sedih sebab x dapat balik tengok Tok wat kali terakhir sebelum dikebumikan sebab sedikit kesulitan yg dihadapi…Tp insyaallah doaku sentiasa bersamamu…Korang sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah ye…Terima Kasih….

6 comments:

Rapunzel Cikilolo said...

amin. semoga roh dicucuri rahmat

SumeSakan said...

thanks dear...

Mrs Lurve said...

takziah dear, moga arwah ditempatkan di kalangan yg beriman

SumeSakan said...

amin....thanks dear...

daya said...

semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman. aminnn.

SumeSakan said...

daya : aminnn...thanks dear..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...