-->

Friday, March 30, 2012

Ish..Ish...Duit pun nak dibakarnya

Lepas shopping ituh hari kat Mydin kalau x salah...ooo Mak aiii...sekali terperasan lah duit ni haaa....ada kerja lak si fulan nih layur2 ngan api...gamaknya memang hobi dia cenggitu kot ye...Agaknya, x dak rokok nak di asapkan duit pun jadi lah kot...ye lah kalau isap rokok orang umpama macam bakar duit kan (orang kata bukan ahkak kate hokey..hehehe) gamaknya rokok x de dia bakar duit btol2....hehehehe...sabor je lah ahkak ni haaaaaa....


3 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

tengat ada kidah det terbakaq ni juga.. ahaiii (^___^)

SumeSakan said...

kisah apa tuh pn. eeiyss...jeng jeng jeng

IntaNBerliaN said...

lorrr ni kes xda keje ni..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...