-->

Tuesday, January 3, 2012

Azam Tahun 2012


Muncul je tahun  baru nih mulalah setiap orang nak pasang azam and cita2 kan?nak jadi lebih baik, lebih bermutu dan lebih unggul….aku pun sama lah…kalau bleh nak lebih baik dalam agama, nak lebih baik dalam kerjaya, nak lebih baik dalam rumahtangga, nak lebih baik sebagai anak, isteri dan mama and kalau boleh nak buang satu sikap aku yg buruk nih…sian my hubby sabar je dengan karenah aku nih…sikap ape?korang x yah tahu lah malu aku…ekekeke…bukan apa takut baby terikut lak…kekeke…dan kalau boleh nak jadi insan sesabar my hubby..boleh ker?aku kan api….hahahahaha….

Semalam masa tengah pangku My Qaisara tetiba terpandang muka dia…pastu terus terbayang 1st time pandang muka dia masa kat sepital dulu…pastu terus rasa rindu tau pegang baby terkuek2 tuh….terus suarakan kat hubby…”Papa, rasa cam nak tambah baby lah…rindu lak cuit2 pipi baby yang kecik molek tuh”…trus hubby bersuara…”JOMMMMM”….opsss terxcited pulak…ni bleh jadi azam tahun baru gak ker?ekekekekekeke

Teruja tengok time nih...perasaan yg x dapat digambarkan...mulalah lah tuh nak menggatai...hehehehehe

2 comments:

- AZIE - said...

owhh..u api eh hehehehehe..tp nmpk lemah lembut g2..tp boleh geng dgn tanah mcm i pulak hihihihi

SumeSakan said...

hahahahaha...kalau ikut perkiraan I api...ain tanah...api ngan tanah ok lah...klu api ngan api...hehehehe..sendiri pikir....sebab tu kita ngam and secocok since dulu...huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...