-->

Monday, January 9, 2012

Mangsa Buli ~ Kesian Ye!!


Buli bermaksud perbuatan mengasari orang yang lemah dengan tujuan atau maksud untuk menunjukkan kekuatan masing-masing. Tapi buli di sini bermaksud menggunakan kecomelan yang ada dengan tujuan mneggunakan tenaga orang lain bagi memenuhi kehendak sendiri…Janji aku bahagia…!!!hahahahah

Jeng..jeng..jeng…nil ah mangsa buli itu…

Kesian kan?

Buli Apa?ni haa diaaa….

.
.
.
.
.
.
.
.

Seronok bukan main dera Papa tarik pi balik pi balik...
Tengok renyih nya macam mana..kalah kerang busuk kot...hehehehe
Laju nih...25km/j
Sambil tengok aksi Papa
Bersedia Papa nak drift
Yeahhhh....drift lagi jaju lg dia suka tau...sabor je lah..anak sapa lah nih...
Nasib baik lah Papa tuh sabar je layan kerenah si comel nih sebab x nak kasi kacau Mama masak….Thanks Papa

2 comments:

Mrs Lurve said...

alahai sara renyih mcm mama btl hehehehe...dh pandai tgk kamera n senyum comel

SumeSakan said...

anak mama kate...hahaha renyih nakal cenggitu ahhhh....tp klu betol2 nak amik gambor x hinginnya dia nak renyih....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...