-->

Friday, July 29, 2011

Yeahhhh dpt jumpa one of my BFF

Nurul Azilah…ni salah sorang kawan rapat aku time blajar dekat UKM dulu…skang dia kja kat Hospital Sungai Buluh…ttiba hari rabu lpas dia kena attend meeting kat Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM) yang kebetulan depan ngan building office aku nih…so, kami pn set la pertemuan utk lunch sesama…

Seyes lama x jmpa dia tau…da setahun lebih dah….tu lah tiap kali nak jmpa je mcm2 halangan melanda…dari dia lah, dari aku lah n senang ckp da lama la kami x dpt jmpa 4 sekawan serentak…tp apapun halangan yang mendatang, kami tetap kawan smpai bebila..insyaallah…

Mula2 aku plan nak bawak membe aku ni g makan kat Perantau Hill…ye lah sekali sekala kan?tunggu punya tunggu sekali dia sampai pukul 1 lbih…jammed teruk katanya…so, terpaksalah kami makan kat anjung je…time tuh lauk pn da x banyak dah…tp kami mkn je apa yg ada…hehehehe…sembang punya sembang lupa lak aku nak snap gamba kenangan time mkn sambil sembang2 tuh….

Benornya agak terkesima gak aku ngan Pn. Zila nih sekarang…tetiba mulut dia jadi reyuh dari aku…pot pet pot pet…kalah aku tuh….x sempat aku nak balas dia da pot pet balik…hehehehe..baru aku sedar ooo da lama x jmpa rasa malu2 meoowww lak aku nih…ekekekekeke

Lpas je makan aku teman dia g building KKM…time ni ah kami snap gambar skit2 sbgai kenangan…bukan senang nak jmpa kan?Papepn best sangat jmpa walaupn sat ja..x dan lepas rndu dendam lelama…insyaallah lepas ni jmpa ag…leh pluk cium lama skit…ekekekeke.muahhh zil…cam lawak je kan dok tengah roundabout pastu tangkap gambo…ekekekeke…kenangan kate…huhuhhu 

Tengah2 Roundabout..wat slumber je..ekeeke
Peace!!
Sempat ag kat basement parking keta nih..hehehe
MY BFF



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...