-->

Thursday, July 28, 2011

Koleksi Cerita Menyentuh Jiwa



Actually cerita2 yang bakal aku post kan utk koleksi cerita menyentuh jiwa nih hasil simpanan email yang aku terima sekaligus mngurangkan space MB email aku…so, disebabkan space MB aku yg dah makin besar terpaksalah aku buat aktvt cuci2 koleksi2 email yg mmg aku syg utk buang sebab aku suka baca berulang kali….bukan apa, cerita mnginsafkan jiwa nih kekadang penting jugak untuk refresh dr kita n muhasabah dr supaya dapat jd lebih baik….so, x salah lah rasanya aku pn nak copy n paste kat blog aku nih utk simpanan aku n sekaligus korang pn bleh lah refresh diri korang jgak tentang cerita2 nih sbab mungkin korang pn da pernah baca sblum ni…btol tak?

So, sama2lah kita renung2kan dan sentiasa beramal dgn entry yang bakal d susuli nnt….hehehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...