-->

Thursday, July 21, 2011

Kampung 3 : Selamat Berendoi Muaz Amsyar

Ni l salah satu majlis yg aku n sara telah mencapapkan diri untuk sama2 memeriahkan majlis berendoi muaz…Actually si ibu muaz nih dah bg jemputan mulut since bulan 2 kalau x salah aku lah untuk sama2 memeriahkannya…so, aku pn ricky2 lah warna baju, tema segala….maka jdlah sepasang budak kecil yg x tahu apa2 nih serba grey….hehehehe kononnya tunangan lah nih…pepandai je mak bapak nih kenen2…ekekekeke…sok, kompom malu2 mioww bila besaq nant jumpa…hehehehehe

Sara N Muaz

Sementara Tunggu Majlis Bermula

Boolat Mama

Muaz N his Daddy

Tertido anak mama nih...siannn

Mama amik chance posing2 jap

Ibu N Abah Muaz

Muaz nantok...ibu dodoikan

Hmmm tertido lak d samping Sara

Zikri jugak yg menten mata boolat...ekekeke



Majlis berlangsung dlm kul 11 mcm tuh…agak meriah gak lah…aku ni mmg x pernah attend pn kenduri cukur jambul ke, majlis berendoi ke…ape2 je lah yg berkaitan dgnnya….ni lah 1st time bg aku…memang meriah lah…dengan pelamin buaiannya yg cantik d susuli pulak dgn suasana kemeriahan kenduri n celoteh2 anak2 kami n d tambah lak dgn cameraman si penaja majlis yg sempoi…mmg sempoi ahhh…click2 gambar d tangkap….

Kat majlis ni baru aku tau…selepas naik buai..d samping..marhaban berkumandang..baby2 yg berkenaan akan di pass ke seorang demi seorang makcik yg menyampaikan marhaban…n pastu akan ditabur lak dgn bunga rampai yg telah d sediakan….masa ni lah leh tgk telatah masing2..ada yg steady ja(anak aku ahh tuh), ada yg meragam x nak, ada yg kehairanan n ada yg redha je(apa nak jadi jadilah)…hehehehe…best lah…

Si ibu yang tengah mendodoikan Muaz

Berendoi sambil abahnya entah apa dipandangnya

Muaz dlm buai

Sara dalam buai
Zikri dalam buai

Ibu N mama yang vouge..hahahah
Muaz sdg dipujuk
Sepupu Muaz

Insyaallah andai ada modal akan kami adakan lagi majlis cam ni lagi utk anak akn datang….ekekeke..Wahai cousin ku NORMAZNI BINTI BAHARUM…jom wat production sama2 ag ek…leh kita plan majlis cam ni ag….hehehehehe….

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...