-->

Monday, July 4, 2011

Sabtu Yang Best

Pagi ni bangun rasa xcited sangat...almaklumlah salah sorang best pren UKM dulu nak dtg umah...aku ni klu org nak dtg umah mmg xcited...x tau napa suka sangat...so, sapa yg dekat ngan umah aku nih klu rasa nak dtg melawat dtg je...aku amats alu2kan...poyos toi kenyataan ni....ekekkeekke...

D sebabkan da lama x jmpa sbab ada je alasan masing2..so, kami pn set la nak lunch sesama kat umah aku..lgpn si Comel Lyn nih benornya nak jmpa My little Qaisara...rindu katanya...ekekekeke...jeles tau...skang org lbih nak jmpa baby I dr I...adoiiii da jatuh saham rupanya aku nih...ekekekeke...

Aku x de masak special sangat pn utk hari nih...just biasa2 je....Ayam masak kicap bercendawan (bukan berkulat OK..ekekeke), ikan siakap 3 rasa n sayur kgemaran aku kailan ikan masin...x de la mewah sangat lauknya...ckup kenyang prut je...ekekekeke

Tp yg bestnya ramai lak tetamu aku hr ni...pagi membe office hubby aku dtg...Fariz & Hana...diorang balik larian "1 Murid 1 Sukan" singgah...Petang lak x-office mate aku dtg melawat Qaisara...Thanks kepada sesapa yg datang...i like...ekekekeke....k lah layan je pict2 nih...ekekekekeke

Muka org balik joging...gambar Hana x dak lak...soriiii
Me & Lyn...
Uncle Adib layan Sara dengan Dino rambut Toncit




Lauk Kami Hari Ini.....


Ikan Siakap Masak Tiga Rasa
Kailan Ikan Masin
Ayam Masak Kicap Bercendawan
Sara With Auntie Lyn & Uncle Adib..best..best
Sara & Uncle Solihin
Ksian Penyu Sara...ekekekekeke

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...