-->

Sunday, February 10, 2013

Sayangnya Kakak Kat Adik

Pict neh aku amik time berpantang dekat umah MIL...klu uols nak tau...kakak neh kekadang wat x peduli je kat adik dia...orang acah nak amik adikpun dia wat dono je...'ada aku kesah'..nampak cam mood ayat neh lah....tapi bila dia sorang2 ngan adik dia barulah teserlah kekakakkan dia...x caye?meh tengok pict2 neh...

ni al-kesahnya MIL aku letak si adik depan pintu konon nak jemur sebab qhaliff kuning ag time neh...cuma pesan kat kakak tolong tengok adik kang orang amik..tinggallah depa berdua...sekali aku datang ngendap..haa qhope ini dia jaga adik dia..siap boh bear kat tepi...siap buat suara cam nyanyi2 gituh....

Haaa kalau perasan amik gambor dan2 lah dia berenti buat aktiviti...hmmm sibuk nak tengok...ya allah rambut kamu kakak...klu diikat mesti nak bukak balik...

Ni macam kakak mithali...jaga adik sambil ajak adik bual...entah apalah yang dingomelnya pun x tau




comelkan pict last neh..suka nengok...macam ada interaksi antara mereka berdua...;)

10 comments:

Fifi Nadhrah said...

comelnye kakak jge adik.. same dengan ufairah.. tak suke ikat rambut.. :(

Mrs Lurve said...

sara xnak tunjuk pd org tue sifat kekakakan dia...last pic tue tacing..sara nmpk cumel bila ikat rambut

Kakzakie said...

Suka!!... nampak sangat kakak sayang adik. Darah yg mengalir itu kuat ikatannya.

izzah said...

Bagusnya kakak jaga adik...mula2 je xpedulik,lama2 dia ok la tu leh accept adik dia yg br lahir tu...

Sy pn suka pic last tu;-)

SumeSakan said...

Fifi : itulah kan makin besar makin comot lak...bohbapa katvrambut sume dia tarik..

SumeSakan said...

Mrs lurve : stuju..klu ikat rambut baru nampak cute..klu dak ya ampunnn

Fifi Nadhrah said...

messy is nice ok.. same macam ufairah.. tapi kene jugak ikat.. rimas tgk rambut serabai..

Karukord jagau said...

saaaaayang adik (^_^)

MAY said...

Pndai kakak..

athlea said...

rambut sara dah sebiji mcm anak buah ang tu..hehehe.....

pndai sara jage adik die...budak2 skrg mmg pandai2 la awek...hehehe.bijak kan...sara bijak mcm papa n mama la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...