-->

Thursday, February 7, 2013

Qhaliff : Genap Sebulan

Tudiaa..coo tengok gaya tidoq dia kalau dibiarkan bebas tanpa bedung...siap melentik bagai

Hari nih pejam celik pejam celik genaplah usia qhaliff sebulan...macam biasa cukup sebulan kena pergi melawat klinik kesihatan untuk cucuk sebulan dan ukur apa yg patut...

bacaan untuk hari neh :

Berat : 4.7 kg
Tinggi : 58 cm

Alhamdulillah brrtambah berat anak mama dgn susu mama ye..rituh time 10 hari berat qhaliff turun dari 3.35 kg ke 3.1 sebab kena jmur bawah lampu kat sepital sebab kuning...hope lepas neh continue dngan perkembangan yg baik ye sayang....

5 comments:

Kakzakie said...

Selagi boleh breastfeed teruskan dik. Tengoklah hasilnya puashati kan. Pipi dah macam belon:) geram kakak tengok:)

Nina K's Luviee said...

oittt dak kecik dah tak berbedung ker?

SumeSakan said...

Kakzakie : itulah akak..dulu kakak alhamdulillah dpt breastfeed dia sampi setahun stengah...insyaallah yg ni pn akan di usahakan...

SumeSakan said...

Nina : owhh ada time bedungnya..lgpn kuning dia ada ckit2 ag...d nasihatkn jgn balut2 sgt..hihihi

Mrs Lurve said...

melentik kemain hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...