-->

Wednesday, June 20, 2012

Jom layan datin kecek catwalk

Salam uols,
Sejak kerja tempat br nih x dan dah nak jln2 sambil menikmati citer2 kawan2...entri nih pun da lama nak post tp x menyempat sokmo...papepun jom layan datin kecik ni catwalk..ada style tak?

9 comments:

izan mama mia said...

oo..kalau kita nak uplod video, kena masuk youtube dulu, eks..patutlah saya bt tak jadi..

nice budak comel tu,,

SumeSakan said...

X jugak...leh je direct dr usb..

IntaNBerliaN said...

amboi comelnya... siap dgn handbag n kasut lg.. hihhii

Wanieys said...

amboi sakan catwalk gitew....comel sgt :))

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

(^____^)v

Naz said...

lamanya mama sara tak update

Hidayah Bach said...

kenapa dah lama sangat tak updet..?
bz ke..?

:)

awak sehat?

SumeSakan said...

hidayah bach : thanks dayah msih sudi jrnguk umh sy yg bnyak sawang nih...hehehehe...
tu lah da lama x update...sbuk satu...x brapa sihat pn satu hal jgak...insyaallah nnt klu keadaan dah kmbali ke normal sy cot cet blk cam biasa..chewahhhh

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

selamat hari raya 1433H ye maaf zahir batin dari teratak siFaqir 'ilmu (^___^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...