-->

Thursday, June 7, 2012

Tau Aje Budak Nih Kat Mana Tempatnya Ye?

Tengoklah uols budak bertuah nih...since doct dah nasihatkn i stop susukan sara sbab sara bakal dpt adik...dah sminggu lbih lah aku x sentuh benda alah nih....sekali bila jmpa benda alah ni dlm beg ngepam i dia main2...sekali nengok aksi budak ni haaa siap selak baji bagai nak tarok kat nenen dia....sabar je lah MAK ni tgk haaaaa....







taulah mama dah resign dr kumpulan tenusu nih...x yah la anak mama nih nak tunjuk perasaan nak hasilkn susu sndr plak ye...sian dia ye...berkorban ye utk bakal adik sayang...huhuhuhu

18 comments:

everything me said...

Sara dah buktikan kanak2 belajar dari apa yang dorang lihat..salam perkenalan..

MAY said...

budak2 sekarang mmg macam tu...cepat tgkp pe org bt..hehe

mamavogue said...

haipp! haaiip!
sara buat ape tu?
sara bakal dpt adik ye? tahniah! tahniah!

Mrs Lurve said...

sara...sara...napela cumel sgt aksi awk nie

Kakzakie said...

Hihi... itulah SS anak kecik ni macam kain putih. Betul-betul ikut apa yg dia nampak...

Safra Syazana said...

Sara comey..too early laa U nak training jd momy...kikikikiki ^_^ bg kat mama dah ler guna..nnt mama nk guna kasi kat adik plak...
Darl, congrat yaaa for the new comers soon...Happy for U...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

alahai si sara (^___^)

SumeSakan said...

Everytg me : btol dr persekitaran lah minda mereka berkembang..thanks sudi kenal...salam kenalan kembali...

SumeSakan said...

May : setuju..maksudnya perkembangan suhat la kan?hehehe

SumeSakan said...

Mamavouge : haippp...haippp...hehehe..ahah dear...thanks ye

SumeSakan said...

Mrs lurve : coml mcm auntie yang la...tomel...tomel

SumeSakan said...

Kakzakie : huhuhu...lama dah dulu pump depan dia time susu meriah...sebelah kasi dia nenen..sebelah ag ngepam...tips rangsangkn penghasiln susu..x sgka dia ingat smpi la..huhuhu

anitadiana said...

tahniah..sara bakal dapat adik....bebudak sekarang terlebih pandai....

SumeSakan said...

Safra syazana : haha sara xcited trlbih...ke training utk adik kot...huhuhu

SumeSakan said...

Eeiyss : mcm pe'el ye...hehe

aizamia3 said...

comel je aksi dia.. ;)

IntaNBerliaN said...

hihii sara tgk mama dia buatlah tu.. hihii

ohya, nape doc suruh stop susu bdn yer?.. awk ada pe2 prob ke?

SumeSakan said...

Intanberlian : aini x dak masalah apa dulu..cuma hb je low..tp doct mmg nasihatkn stop..lgpun susu pun drop mendadak sejak preggy nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...