-->

Tuesday, June 5, 2012

Mood Sedih ; Mak Ayah Dah Bertolak Balik Ke Kampung

Macam biasa time jumpa mmg seronok..mmg beriya...x sabaq nak tunggu tiba...bila dah jmpa kejap plak masa berlalu...dari sabtu sampai hari nih masa d luangkn sebaiknya sama2...

time nak nak pisah cam biasa peluk cium sblum beredar...mak cam biasa mesti merah mata sambil ngalir air mata...ahaks aku pun sama...tp sempat ag ngusik mak..."mak...jangan la sedih..nanti nuun sedih sekali"...jawapan mak dari dulu smpai skang mesti mcm nih...."mata mak ni pedih...tu yg dok berayaq ja tuh"..sangat mengenali mak aku..klu nangis mesti nak elak...tp air mata ngalir....sangat lembut...tu aku sayang sgt mak aku tau...insyaallah akan contohi mak dlm mendidik dan melayan kerenah anak2....

cukuplah citer sedih nih...kang banjir lak...kekekeke...papepun harap diorang selamat sampi ke penang...amin....


comel tak...ni hadiah buat adik aku...dera dia msk rinih...bestnya sekali sekala rasa masakan dia...hehehe..sedap..sedap...


ni pandangan belakang...dapat je terus dia gantung kat kunci kereta dia...ahakss terharu...kenyataan poyo...

P/S: kepada yg bertuah dpt key chain rituh sorry ek x sempat nak pos ag...hehehe..jgn marah haaaa.....

16 comments:

Mrs Lurve said...

alahai...sedih, tumpang rasa kesedihan tue..jgn nangis ok, nti merah idung hihihihi

Wanieys said...

mak slalu sangkal bila kita kata jangan nangis..itulah mak hehe

salam perkenalan dr wani yer follower ke 199 :)

Safra Syazana said...

mama xpernah tunjuk kesedihan die depan anak...tu lah kehebatan perempuan bernama "ibu"...

SumeSakan said...

Mrs lurve : haha try dear...tp bila teringat je rasa sedih tuh dtg...dlm fikiran i bila ag lah dpt nak jmpa depa blk....takut sangat setiap perpisahan tu adalah yg terakhir...huuu nanis ag...

SumeSakan said...

Wanieys : thanks wanie sudi follow kite...btol2 stuju sgt ngan awak...

SumeSakan said...

Safra syazans : yup btol2..

athlea said...

samela..kite pon sedih lps nak balik aritu..siap aku cium pipi mak aku puas2...huhuhuh..tpi tak puas benarnye....tak sbr nk jmpe lgi this week..hrp2 jdila mak aku mai..

awek..ni out of topic...
nk tnye camne jahit felt tu ang matikan eh...mcm jahit mesen jek nengok....heheh..teruja nk belajar gak..

mood : tgh bljar jahit manik..hehehe

Mrs Lurve said...

i fhm...kdg2 mak i ckp, kalo duk satu umah pun blm tentu dpt lihat sendiri mak abah hembuskan nafas terakhir..u fhm maksud I?
eeee...cpt lap hingus tue hahaha

SumeSakan said...

Athlea : kan2...sedih awek..bila jauh ni jrg jmpa...tu yg sedih x hengat tuh...

Erk part yg mana ek dear...yg jahit jelujur tu ke or yg jahit cam berkaki tuh...nak aku wat tutorial ke?hehehehe...brlajar2...seronok kan bila tgk hasil kerja sndr kan?

izan mama mia said...

mmg gitu...tumpang sedih..huhuhu..cantik la key chain tu

SumeSakan said...

Izan : thanks dear..biasa2 je..kombinasi warna adik yg pilih sendr..huhuhu

IntaNBerliaN said...

kita samalah.. ms parent sampai.. bkn main seronok tp bila nk balik... ololoooo sedih...

athlea said...

awek.yg jahit jelujur n tepi tu skali..selalu kn kite msti matikan jahitan tu kan...nanti wat tutorial eh...

aku aritu gi kedai manik..rambang mate tgk mcm2 manik..geram ajek..ahaha..nak beli byk2 takut tak terjahit..awakkakakaka

SumeSakan said...

Mrs lurve : ahah btol dear....sebab tu i sedih bila kenangkn i yg jauh nih..huuu

SumeSakan said...

Athlea : nnt aku try wat na...huhuhuhu

SumeSakan said...

Intanberlian : yup sgt setuju..huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...