-->

Friday, December 7, 2012

Tak Tahu Masam Btoi Anak Aku Nih..


Haaa ni kes si Sara nih..memang x leh Nampak apa jenis limau pun..x kiralah dalam pinggan mee ka, dalam peti ais ka…x kiralah asalkan dia tau tu limau…x kiralah limau kasturi ka..limau nipis ka..confirm dia mintak…Pastu dengan slumber je dia wat aksi cam dalam video tuh..pastu picit smpai kuar air dia nak isap…hmmmm naik kemasaman aku yg nengok ni pun. Sama kes la jugak dengan ‘Asam Ko’, dia leh makan dengan slumbernya tanpa wat muka masam…klu g umah nenek dia kat PJ dia dah tau atas peti ais tuh ada balang isi “Asam Ko” nih…kompom tarik tangan papa mintak…Hmmm mama takut awak sakit perut je yang oiiii….

Kome layan aje lah video dia nih...hehehehehe

5 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

saye pun masa kecik2 tak takut masam. cool je...

tp dah besar ni, rase la pulak... hehe

Kakzakie said...

Sara sayang.. auntie terliur sama tau tengok apa yg sara buat heee...

Mrs Lurve said...

aunty yang pun dpt rasa masam tue sara..tp kan dear, budak2 kecik mcm nie xelok sgt bg mkn masam2 mcm nie, sbb akan melemahkan daya ingatan diorg..

IntaNBerliaN said...

oo peminat limau yer... suka masam la sara ni ek..

Fifi Nadhrah said...

saye bayangkan air limau yang die picit tu pon da terase kemasaman tu.. kecur air liur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...