-->

Thursday, January 31, 2013

Masakan Orang Dalam Pantang

Taraaaaa...rini dok sndr kate pd hari ke-25 neh...x leh lah nak manja ngade ag kan?sume kena urus sndr...sebabkan malam neh nak gerak balik penang..mmg x de masa lah hubby nak g cr lauk bagai...aku pun masak apa yang ada dalam fridge je lah...taraaaa...


ikan teggiri masak kicap & daging masak merah...2 lauk sudah..hihihi

9 comments:

Warna Warni Kehidupan said...

pun sedap juge.. jadi lah tu hehe

Mama Vogue said...

Sedap nyer..!
Ok la tu janji bole isi perut :)
Hebat lah dlm berpantang pun bole masak gitu..!

Nina K's Luviee said...

rajinnyer org dalam pantang ni...kalau i pantang x penah masak pape pun...seme mak masak kan huhuhu

Nina K's Luviee said...

rajinnyer org dalam pantang ni...kalau i pantang x penah masak pape pun...seme mak masak kan huhuhu

Mrs Lurve said...

nyum..nyum..sedap, lama xmkn daging..

Nisah Idham said...

suke daging masak merah tu..
sedap kan...

Rapunzeel Cikilolo said...

lame dah tak makan ayam masak kicap...

Fifi Nadhrah said...

boleh ye org dalam pantang makan macam tu? untungla..

Fifi Nadhrah said...

fifi ade tag SS kat satu GA..

http://zairidanfifi.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-ibu-amirul.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...